Recenze (310)
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Proč ta Scherbatsky vypadá po celý film, jako by měla v zadku dildo ? Strnulá, napjatá, bez emocí....V Himym hrála, tady je vážná a ta role jí vůbec nesedne. To stejné v prvním díle.
Případ Platfus (1985) (TV film)
Bydžovská...tu herečku musíte nenávidět, nebo milovat. Když ještě spustí ten svůj smích, který nemá daleko řehtání koně, je občas na zabití. Ovšem závěrečnou obhajobu provedla/zahrála znamenitě, že i "mistr" Abrhám čuměl jak vyoraná myš.
500 dní se Summer (2009)
Značně přehodnocený film, který si takovou pozornost nezaslouží. Levit slušně hraje, ovšem ukňučené štěně, který se zamiloval do baby, která má charizma smetáku a city na 0. Vždyť je to stejné, jako by se zamiloval do zdi. Nj, láska je slepá a chápu jeho flustraci, když ho odmítá a potom otočí ve svých názorech, čímž ho odrovnala podruhé. C´est la vie. Kdyby ji aspoň zahrála jiná herečka, potom ano, ale kdyby chyby...
Tenshi no tamago (1985)
Film záhadnou svou podstatou jako Asiati sami o sobě. Existuje, nechápu, respektuji. Tečka.
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
První díl byl nudný a nezáživný horror, i když má dobré téma nazi/zombie, které snad ještě nebylo použito v žánru horroru. Druhý díl už pojal režisér ve stylu Evil dead...horor s komediálními prvky. Není to špatné, je to o dost líbivější než první díl, ovšem je tu pořád vidět nevyzrálost režiséra, často zbytečně přehnaná recese, chyby ve filmu a neherectví některých "herců". Nejsympatičtější postavou tak je natřikrát oživený vozíčkář, který vzbuzuje odpor, soucit a smích zároveň. Pokud se kvalita bude nadále zvyšovat s každým dílem, třetí part už by mohl být docela solidní nářez.
NON-STOP (2014)
I přes trochu rozpačitý úvod se jedná o vcelku příjemnou napínavou podívanou. Neeson se našel v akčních filmech a konkuruje svou (skoro) nezničitelností zavedeným tvrďákům. 65%
Stroj času (1960)
Jako jeden z mála musím prohlásit, že remake je daleko povedenější a líbivější.
Rio 2 (2014)
Pestrobarevná bezduchá komerce.
Paví král (1978) (TV film)
Další z řady TV pohádek, tentokrát trochu známější, než mnohé jiné. Režisér nejspíš pospíchal na oběd, nebo to chtěl mít co nejrychleji za sebou, protože tak rychle odbytý příběh jsem dlouho neviděl. I když je pohádka zapamatovatelná svou exotičností, herci nikdy neopustili studia a procházka po pláži, postel plující na moři a další byla spíš ve stylu "co to ku*va je za efekty ?!" Hudba taky kapitola sama pro sebe, jakoby místy hledali inspiraci v horroru Cannibal holocaust. No vzhledem k tomu, že ta vznikla o 2 roky později, tak se můžeme jen domnívat, že skladatel pro C.H. se inspiroval spíše zde :D
Plechová kavalerie (1979) (seriál)
Méně urážlivé než současná TV tvorba nikdy nekončících seriálů. Byť s těžkým nádechem normalizace a absencí nějakého smysluplného děje či vykreslení postav. PS: po shlédnutí všech dílů zvyšuji na průměrné 3*, poslední díly byly koukatelné.