Poslední recenze (62)
Dům z písku a mlhy (2003)
Film by mohl uvadet Radek John v poradu Na vlastni oci, tahanice o dum. Celkem nezajimave tema, koncici ovsem absurdni, prehnanou tragedii... Navic chovani vsech postav mi bylo vicemene nesympaticke. I pres smrt, vrazdu, sebevrazdu... me film nijak nezasahl, mene je nekdy vice.
Crash (2004)
Spletenec pribehu, nad kterymi se musi zamyslet snad kazdy. Film dotvari uzasna hudba a obsahuje par mimoradne emotivnich scen, kdy jsem jen zalapal po dechu...
Někdo to rád horké (1959)
Evergreen, ktery mi vzdy vrati naladu. Marylin je kouzelna ale co predvadi Curtis a Lemmon je pro mne alfou i omegou komedie!