Recenze (90)
Herbář (2013) (pořad)
pan výrobce je stará krysa. múza ecstasy of saint theresa žije mezi klasy šumící trávy. ideální pár.
Via Carpatia (2018)
Moc by mě zajímalo, co znamená studentský Oscar...
Super (2010)
Jednu pomyslnou si přidají fanoušci Dwighta. Jinak jít od toho.
Opravdová kuráž (2010)
za Dýkiho. jinak bych se nebál klesat.
Martin a Venuše (2012)
omšelá, ostrouhaná, vyčpelá šitóza, další šedošedá šeď těžkýho průměru, jež je stálicí český továrny na peníze, kde i ti nejlepší zaměstnanci radši odkroutí, než zapojí. jak může být Šopov AČK, když nic neumí a na všechno se*e. vrchol arogance povolání kameramana. fuj film. fuj přemýšlení. stereotyp. zapomnění. nic. jako vždycky.
Dalších deset minut (2002)
Co se mi zarylo do paměti je úvodní Kaurismäki, ale zejména pak dokonale vystihnutá pauza Jima Jarmuscha, tedy INT. TRAILER. NIGHT. Ta je podle mého názoru vůbec nejlepší a to zejména proto, že dokonale a citlivě vystihuje tuto anonymní chvíli, která strašně, ale strašně hrozně moc odpovídá "placu". Nikdo by to asi lépe a s takovou nonšalancí nepřevedl na filmové plátno. tak.-)
Milionář z chatrče (2008)
Davam jednu a to z prosteho duvodu: Tak prumerny a tuctovy film si nezaslouzi ani jednoho Oskara (tecka)
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Absolutní blbost. A ještě k tomu dokonalá nuda. Piráti si měly zachovat punc prvního dílu. Tedy hned po něm skončit.
An Island (2010)
Moc se těším! Pokud milujete Efterklang, pravděpodobně nebude co řešit. Doufám, že to dopadne, jako Heima.-)
Tančírna (1983)
Je to fajn, ale není to zas až takový zázrak, jak se prezentuje a čím by chtěl být.