Recenze (123)
Konečná (2013)
Auta, dlouhé pohledy, významná přiznání a nabídky pomoci. Dokonce nechybí ani prvek blbečka, pro obveselení. Ajajaj.
Josh a S.A.M. (1993)
Místy neuvěřitelně vtipný a celkově dobrý film. Herci jsou výborní.
The People Next Door (1996) (TV film)
Smutně jalový příběh o únosu dětí, kdy se dělá všechno jiné, než že se zavolají policajti. A když už, tak přijede jenom jeden, protože na víc produkce nesehnala.
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Dakota řekla za celý film asi tak jedno slovo (většinu času jsem nedávala pozor) a to nejlépe vystihovalo můj dojem z celého dílka. Tohle se prostě nedá. To je tak neuvěřitelně stupidní, že se z toho nedá dělat ani sranda.
Navždy spolu (2012)
Totálně banální a dialogy na pěst. Jestli vás zajímá, zda se Page bude na konci ohánět dlátem nebo zákoníkem, tak si to puste.
Nechápu, jak to dokáže (2011)
Žádný jiný film mě nedostal do takového stresu jako tento.
Tormented (2009)
Nekonečná záležitost, ale je vidět, že v záhrobí mají smysl pro systém a symboliku.
Re-Animátor (1985)
Těžko hodnotit, triky jsou příšerný, ale má to něco do sebe. Třeba být atakován nekonečně dlouhým tlustým střevem, to je něco.
Hurt (2009)
Náročná podívaná plná filmařských kiksů včetně castingu. Melora je namakaná jak východoněmecká plavkyně, což má asi z toho navlíkání korálků, William udělal se svojí postavou to, co by měl udělat se svojí hereckou kariérou, protože tohle fakt ne... Rodinka, kde jsi jsou všichni podobní jak vejce krychli, úpí pod terorem malé bloncky. Konec je k neuvěření blbý, včetně těch úlevných úsměvů v autě, nehledě na to, že jim tam někdo exuje.
Weekend Pass (1984)
Parta mariňáků na opušťáku v LA. Absolutně nesourodá koláž debilit prokládaná slabomyslnýma písničkama.