Recenze (123)
Howl (2015)
Hororové jsou v Londýně leda ceny jízdného. Zbytek už je v ceně.
Já, pomsta (2016)
Tady je Travoltovo... Těžko říct, co bylo horší - scénář nebo režie? Kamera taky strašná. Ta paruka tomu nasadila pomyslnou korunu.
Ztraceno v překladu (2003)
Lip my stockings, Mr. Harris, lip my stockings. Oh no, don't touch me, Mr. Harris, just lip my stockings ❤
La La Land (2016)
Fred a Ginger jsou zpět. Tak trochu.
Final Girl (2015)
Asi pokus o film noir, ovšem výsledkem je totální slátanina. Herci mluví, jak kdyby byli po mrtvici, obsah rozhovorů nepředčí formu... Takže zbývá leda vizuální stránka, pokud vás baví pozorovat partu blbů v kvádrech běhajících po lese. Dva body za dvě pandy v lese. Originální nápad.
Spojenci (2016)
Překvapivě dobrý film a myslím, že je lepší, když si o něm nebudete nic dopředu číst a jen si užijete napětí, které skýtá děj i Bradův facelift.
Dítě Bridget Jonesové (2016)
Dobrá sranda, kterou pro některé kazí leda poznání, že už žijete scénář jedničky a tohle asi bude následovat.
Toni Erdmann (2016)
Život podle nadnárodní korporace vs. ten skutečný? Lepší scénu, než vyvrcholení narozeninové oslavy, jsem ještě neviděla.
Prostě sexy (2002)
Typ filmu který umí vyvolat fyzickou bolest.
Skrýš (2010)
Meyers si div hlavu nevyvrátí, jak se snaží, a takhle mizerný hodnocení... No jo, bylo to trochu moc paranenormální.