Recenze (123)
S ledovým klidem (2012)
Docela tragédie. Režisér předvedl svou schopnost dostat z herců to nejhorší, takže naprosto nepřesvědčivý Henry nemohl utáhnout děj rádoby špionážní honičky po Španělsku, ani kdyby to uměl. Na Bruce zase nezbyly prachy, takže tam pár minut blbnul, aby tam ve výsledku vůbec nemusel být, protože byl nepodstatný, ale tak lípnout ho na plakát nějaké ty gerontofily naláká... Celý je to bohužel nedotažený a absolutně nezajímavý.
Nevinnost (2011)
Příběh je zajímavý, některé dialogy také, bohužel se ale zde vyskytují věty typu "Volízej mě jak známku." a "Dobře, změř mu vocas, ale večír ať je doma." Což pak degraduje celek. Kdo se dokouká až k druhé polovině filmu, bude mile potěšen vývojem příběhu, který se ze začátku kapku vleče.
Máte doma uklizeno? (2003) (pořad)
Náhodou se jedná o krásnou sondu do života běžných Britů. Kdo nezažil, nepochopí.
Retreat (2011)
Stálé otázky typu virus, nevirus, kdovirus... je neskutečně iritabilní prvek. Tenhle film by se dal každých deset minut zastavit, aby se nás Sváťa zeptal, co dál. Já bych pokaždé navrhla vypnout. A propos - pokud chcete vidět jak rychle vyřešit neshody v manželství, přeskočte na minutu devatenáct a zbytek nechte plavat.
Něco na těch mužích je (2009)
Tento film by se měl zapsat do zlatého fondu bulimiků. K ničemu jinému asi neposlouží.
Médium (2005) (seriál)
Pokud se na to budete dívat dlouho v kuse, bude se vám to líbit. Takový uspokojivý seriál o mamce z předměstí, co umí odhalovat zločiny. Lekačky v pyžamu jsou moc pěkné. Celá ta rodinka je moc pěkná.
Křižovatka smrti (1995)
Vždycky jak začal Nicholson usedavě plakat, tak mě to probudilo.
Ženy sobě (2011)
Docela nevyrovnaná komedie. Jakoby pospojované (většinou) hodně vtipné skeče, tématicky schopné si najít každý svoje publikum. Takže tu máme populární fekální scénku, což není moje hobby, ale zase se mi líbila argumentace Annie, která chtěla zůstat v letadle v 1. třídě nebo když se snažila zaujmout policajta sedícího v autě. Scénky založené na podivném chování osob, kde si každá mele svou bez vztahu k okolí si nepamatuju, a těch je zde většina.
Games (1967)
Na dobu vzniku překvapivě dobrý snímek a ještě překvapivější je fakt, kolik lidí ho vidělo.
Sirotčinec (2007)
Moc pěkný horůrek. Lekačky i blivný scény v pěkném poměru a jako žánrový bonus chytrá pointa.