Recenze (142)
Naprostí cizinci (2016)
zrcadlo dnešního světa..lidí..a takhle to je a takhle to chodí..trochu to bolí..
Naše máma Georgia (2011)
pardón, ale nedokoukala jsem!..to bylo tak nudný, že se to prostě nedalo
Navždy spolu (2012)
Tohle je to, co si hrdě zaslouží nosit titul ROMANTICKEJ FILM ! ..Ukojil mé touhy! ..žádná sračka, žádná ošklivka, která se kvůli fotbalistovi ze střední zmení v krasotinku, žádný pipiny v minisukýnkách a "kluci" s patkou přes oko a slaďoučkým úsměvem, kterej působí akorát tak "honem mi dej přes držku" ..no prostě jooo, jsem holka a tohle já můžu, jipeeee!
Nebojte se tmy (2010)
Nedomyšlený a nepropracovaný..škoda těch pobíhajících mini opičáku, to si mohli odpustit..ale s trochou fantazie by z toho nemusel být zas tak špatný film, jen tomu chyběl to, co si představim pod slovem horor, což je teda docela špatný :D ..co mě zaujalo bylo okolí a ta kouzelná příroda kolem "hrůzodomu" a malá holčička, která hrála přesvědčivě..a taky řešení schodů hned při vchodu do baráku :D ..
Nejdelší jízda (2015)
vážně? tak buďto jsem měla děsnou náladu nebo jsem právě prožila 139 minut děsný Americký přeslazený nudy..
Nekonečná láska (2014)
Prioritou v tomhle filmu pro mě nebyla nechutně přeslazená "Nekonečná láska", ale vztah mezi otcem a dcerou. Jeho vývoj a to, jak se k němu figuranti stavěli. Podle mě je právě vztah otce a dcery tou nejtěžší životní láskou a málo kdy se stihne za toho dlouhého bytí dojít až k fázi happy endu, jako tomu bylo i zde. Je blbý asi říkat škoda, ale vážně. Nebýt té umělé americké přeplácanosti a lásky na každém rohu, mohlo to být mnohem reálnější a lepší. I přes to si mě to (a opakuju ne díky té true love) získalo. Asi to taky nebudu mít s otcem vyřešené, což? ;)
Neposlušnost (2017)
Ťuk ťuk! Kdo tam? Nuda! 1 hod a 50 min nudy.
Oběti a vrazi (2000)
Tenhle nedostatečně rozvinutej příběh,- který má tendenci se stále opakovat a když si řikáte, že jste konečně narazili na můstek, od kterého by se dalo odrazit a trochu oživit děj, tak se zase oslí smyčkou vrátí zpět na začátek - má od začátku to nejzřetelnější možné východisko, které prostě ve výsledku ani v nejmenším nepřekvapí. Vlastně shlédnete božsky absurdní psycho, ze kterého budete mít možná během přehrávání trochu depresi, ale v podstatě se nedozvíte nic, co byste už od prvních pár minut nevěděli a žádný nový rozměr a úhel pohledu Vám to v podstatě taky nedá. Roden je v týhle roli sociálně a psychicky slabšího jedince celkem třída, Chýlkové to moc neklouzalo. Nevim, už si to asi nikdy nepustim..
Ocelová pěst (2011)
Vzhledem k pro mě neatraktivnímu žánru a vedlejších či hlavních rolích v podobě robotů a různých takových plechových blbůstek, je tenhle film pro mě neuvěřitelný překvapení. A příjemný teda. Moc mě to bavilo!
Oddělené světy (2008)
Tohle je prostě smutný...excelentní zpracování...další Oplevův zázrak, jen tak dál.