Recenze (361)
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
jdetě s tím do prdele
Dědictví (2014) (seriál)
Perfektní zábava, krásně vykreslení postav, které rozhodně nejsou černobílé, kde je další řada ke stažení ?
Komplicové (2012) (seriál)
Nevyrovnané díly, semtam překvápko, podivná motivace
Collateral (2018) (seriál)
Průměr, dozvíme se , že uprchlíci jsou byznys, samozřejmě ti špatní jsou britové, znuděná Carey Mulligan, nic moc
Génius - Einstein (2017) (série)
Od počátku je vidět, že jde o hraný dokument, national geographic by se měl držet svého kopyta
Marcella (2016) (seriál)
špičková kriminálka, skvěle obsazená, skvěle gradovaná, báječná Anna Friel
Debbie a její parťačky (2018)
nepudu a nepudu, kašlu na kritiky, ale tak debilní nápad nebudu podporovat, poškám na babu 007 :)
Escobar (2017)
Komentáře a kritiky píšou o tom, že Bardem si film pro sebe ukradl, je to pravda a je to dobře, celý nahuštěný příběh, kdy jsem nevnímal běh času, jsem koukal na Escobara a ne na Bardema.
Noční hra (2018)
Fakt jsem se hodně snažil, ale po hodině to pro už nesnesitelnou míru trapnosti vzdal. Vypadá to, že dobré komedie už umí jenom britové a amíci sem tam nějaký sitcom
Patrick Melrose (2018) (seriál)
Naprosto neotřelým způsobem zpracované téma zneužívání, Benedict Cumberbatch dal razantně zapomenout na Sherlocka, ve všech polohách skvělý, všechny díly si zachovávají extra třídu, přesto, že jsou svým pojetím odlišné, posuny v čase citlivé a logické, asi pecka roku!