Recenze (361)
Wilson (2017)
Proboha Woody proč?
Fauda (2015) (seriál)
ještě jsem to nedokoukal, ale už teď musím napsat, že arabáckej boss - černý panter či co, sedí celou dobu statečně zašitej v úkrytu, nechává likvidovat lidi kolem sebe a charizma má jako houpací kůň postižený idiocií - v tomto směru zcela reálné
Trust (2018) (seriál)
první 2 díly skvělé, pak trochu rozplizlé, překvapivě skvělý Brendan Fraser, Donald a Hilary úžasní, pro mě byla škoda, že se seriál věnoval převážně únosu, chybělo mi více prostoru pro životní příběh bláznivého Gettyho
Dukla 61 (2018) (TV film)
Drsná realita, skvěle obsazená i zahraná, film zůstal v hlavě, do kin chodí kraviny a tohle je v telce ?
Milada (2017)
to, že jsou komunisti prasata vím, filmu ale chyběla šťáva, nevyužitý potenciál
Fantastická žena (2017)
v těch hrůzách co je v kinech, konečně něco, ale zase nic zvláštního, rozmlátila manželství, takže snad ani nebylo rozhodující, že to byl babochlap, mee too
Rudá volavka (2018)
strašně dlouhá kravina
Hra o trůny (2011) (seriál)
Takže pohádka pro dospělé se udělá tak, že se vezme pohádka a do ní šoupne sex a sekání palic
Já, Daniel Blake (2016)
těžko se drží palce tak nesympatickému hlavnímu hrdinovi
Noční recepční (2016) (seriál)
Bezva zábava se zlosynem Housem a potenciálním novým Bondem