Recenze (519)
Faunův labyrint (2006)
nevim jak se na to koukat, spíš horor s pohádkovou atmosférou. Jinak mě to tolik neoslovili 50%
Biohazard 4D: Executer (2000)
Dobré snad jako film do 4D kin.
Banánový Joe (1982)
Bud Spencer zase baví diváka.
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
Jako dítě jsem to zbožňoval, ale teď :-D
Tunelové krysy (2008)
Uwe Boll konečně natočil dobrý film, který nepatři mezi jeho podprůměrné paskvily.
O.C. (2003) (seriál)
1. byla dobra 2.nevím jestli jsem ji skouknul a další jsem neviděl...jinak je to pohodový seriál
Mrtvý sníh (2009)
Pitomost na entou. Dvě hvězdy za pokus horroru s němcema. Jinak vyvražďovačka bez většího nápadu. 25%
Dům snů (2011)
Ano ano. Dan zde hraje na citovou strunu, děj je plynuli i když se vleče. Nakonec se to rozjede v poslední třetině filmu. Chováni některých postav je zarážející, ale i to se dá zapomenout. dávám 85 za Craiga.
Prokletý klub (2009)
99%
Soumrak mrtvých (2004)
Miluji tento film od Pegga a Frosta. Díky kluci. 99%