Oblíbené seriály (10)
Četnické humoresky (2001)
Black Books (2000)
Někdy si snad také otevřu své vlastní knihkupectví.. a snad mi tam nebudou chodit lidi.
Deník doktorky (2008)
Doporučuji, pokud máte rádi bláznivý/ztřeštěný humor. Seriál mi přinesl spoustu smíchu. Diana Amft je v něm skvělá.
Blueming (2022)
Tento seriál miluji, od hereckých výkonů, přes scénář, celkovou atmosféru. Rewatch value: 10/10. Je to jako vřelé objetí, můj komfort kbl seriál.
Plae Rak Chan Duai Chai Thoe (2020)
Coming of age drama/bl, které zbožňuji. I love to suffer..
Arcane (2021)
Mrtví jako já (2003)
Mám ráda černý humor, takže jsem si přišla na své. Super zábava díky skvělému scénáři, výborným hereckým výkonům, režii. Vynikající hudba k tomu. 5* Mrzí mě, že seriál skončil, tak jak skončil a byl následně natočen film, který mě sice docela pobavil, ale jednoduše... byl o ničem. Zajímavý komentář: Peytl