Recenze (1 363)
Zlaté rybky (1977)
Jakožto akvarista protestuji!
Smrt v kruhu (1989) (TV film)
Dělal jsem si pozorně do deníčku čárky, kdykoli se v ději vyskytl osobně, anebo byl zmíněn Jára Cimrman. Ani jednou, přátelé. Takto nás bolševická cenzura okrádala o pravdu! Přitom to byl právě Mistr, kdo Kodeta naučil nosit správně beranici.
Případ nevinné řeky (1986) (TV film)
Je to propagantisticky tak naivní, až je to vlastně neškodné. --- Opět jednou jsem uronil slzu, když jsem viděl poslední generaci herců, kteří ještě uměli řemeslo. To je neopouštělo ani při natáčení takovéhle prkotiny.
Dobré světlo (1985)
Rudí hlavouni tehdá chtěli satiru. Rozumí se - "konstruktivní". Což je jiný výraz pro sračku. Nuž, Kachyňa se jí dopustil.
Šplhající profesor (1992) (TV film)
Jak se špičkoví herci ocitli v takové prdeli? Napoví snad datum vzniku?
Mlčenlivý (1973)
Naivní a naprosto nevěrohodné. Uf!
5 milionů svědků (1965)
Mně to celé zavánělo parodií. Ale pobavilo.
Jeden z nich je vrah (1970)
Docela náročný příběh, nedivím se, že není každému po chuti. Dialogy jsou skvělé, otevřené je to až do konce a rozuzlení paradoxní tím, že se vlastně nekoná. Važme si detektivky, která určitě není tuctová. Plus kvalitní filmové hudby Svatopluka Havelky. Dneska u filmů namísto skutečných skladatelů zaměstnávají popkulturní trdla.
Akce Bororo (1972)
Viděl jsem to jako kluk a utkvělo v paměti. Provinční sci-fi.
Kamenný orchestr (1981) (TV film)
Dobré, ale malé. Zpracováním i významem.