Recenze (358)
Lidská stonožka 2 (2011)
Těžko se tomu věří, ale Tom Six po prvním díle ,který postrádal špetku filmařského umu. Přichází s dílem druhým, který srší nejen neúměrně větší brutalitou, ale především důvtipem kvalitou a neskutečně odpornou hlavní postavou. Krok vpřed a to obrovský, tleskám.
Dogani (2011)
Brutální filmy mám v oblibě a viděl jsem jich za svůj život poměrně slušné množství a nečekal bych, že zrovna ten nejbrutálnější co uvidím natočí Korejci. Bylo mi fyzicky opravdu zatraceně úzko od začátku do konce. Dogani je ta nejtvrdší možná sonda, do hlav těch, kteří si hlavu na krku mít nezaslouží.
Sentinel (1977)
Masterpiece dámy a pánové.
Podvodník z Tinderu (2022)
Ten chlap je král.
Poslední království (2015) (seriál)
Destiny is all!!
Viděl jsem ďábla (2010)
Geniální záležitost.
Lesní duch (2013)
Scénář takřka nulovej. Ale co se tý brutální jízdy týče, tak ta nemá ve filmu obdoby. Od začátku do konce, jízda jak na šílený horský dráze.
Zvrácený (2002)
Scéna znásilnění, je natočená až nebezpečně realisticky a hodně bych se divil, kdyby někoho k podobnému činu neinspirovala.
Ichi the Killer (2001)
Na tuhle brutalitu by měl člověk mít průkaz o duševním zdraví. Opravdu něco co jsem ještě neviděl a že jsem viděl hodně. Když se kloubí výborně natočený film a nelidská brutalita tak se zákonitě musí jednat o něco, co se málokdy vidí a Ichi je v tomhle směru opravdu jedinečný zážitek.
Černé zrcadlo - USS Callister (2017) (epizoda)
Masterpiece.