Recenze (137)
Avengers: Endgame (2019)
Nebylo to zlé, ale podruhé bych to už asi vidět nemusela. Pěkný happy end, spousta zbytečného protahování, obzvlášť na tom konci. Chvílemi jsem se trochu nudila.
Ledové království II (2019)
Druhý díl Frozen je více uzpívaný, ale oproti jedničce žádná písnička nezaujme víc. Příběh je slabší, v první polovině opravdu citelně. Druhá půlka je však docela napínavá a dojemná, takže celkový dojem z filmu je fajn. Český dabing nutné zlo kvůli malým sourozencům, ale příběhu by to stejně nepomohlo. Podruhé už bych to asi vidět nepotřebovala.
Pokémon: Mewtwo vrací úder – Vývoj (2019)
Příjemný nostalgicky návrat do dětství.
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Je to sranda ale ta potitulkova scena je teda pekny cliffhanger!!
Ženy v běhu (2019)
Milý film, ktery nevyzaduje nijake vetsi intelektualni výkony, konec filmu je jasny po par minutách. Ale i presto se clovek zasmeje a to docela dost, a odchazi z kina spokojeny.
Deadpool 2 (2018)
Takhle jsem se hodne dlouho nezasmala!! Skvělé!
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Tak preefektovanej film jsem dlouho nevidela. Hudba neskutecne rusiva, temer od samotneho zacatku jsem si prala, aby bylo ticho. Co se tyce pribehu, ani zdaleka nenaplnil me ocekavani. Miluji serial Merlin a tento pribeh ani zdaleka nepredci kouzlo serialu. Co se tyce stylu, chapu, ze to asi neni pro kazdeho.. no pro me urcite ne. Nezvykla jsem si az do konce. Cerna obrazovka na zaver pro me byla spasenim. Vyzvdihla bych mozna jej hlavni dva predstavitele - Jude Law to zahral skvele, od zacatku jsem mela chut ho zabit :-) Nevim co vic dodat, fantasy je muj oblibeny zanr, ale na tohle uz se asi nepodivam...
Kráska a zvíře (2017)
Tak do pulky filmu jsem mela spise rozporuplne pocity, ale odchazela jsem z kina s usmevem od ucha k uchu. Vec, ktera filmu dle meho nejvice skodi, je ten zpev. Narozdil od Popelky nebo treba klasickych animaku typu Na vlasku apod. tu zpev neprirozene zasahuje do deje a pusobi neprihodne. V urcitych chvilich jsem si prala, uz aby ten zpev skoncil. Hlavne v prvnich minutach. Jak ale na zpevu trochu ubrali, stala se z toho opravdu nadherna zalezitost a uz se moc tesim, az se na to budu moct podivat znovu. A mimochodem, ty saty jsou bozi!
Logan: Wolverine (2017)
Znovu bych to určitě vidět nechtěla. Ale jinak to opravdu stojí za to.
Milada (2017)
Byla jsem zvědavá a bohužel jsem zklamaná. Film nema hloubku, alespoň první polovina je jeden velky zmatek a kdo nemá alespoň nějaký background, z filmu nemůže nic pochopit. Škoda.