Recenze (44)
Za nepřátelskou linií (2001)
fascinující film mohl bych se na něj koukat třeba padesátkrát dokola a přesto mě to neomrzí.není to žádná nuda neustále se něco děje .přímo bravůrní děj filmu.prostě paráda
Fany (1995)
krásně udělaný film kdybych byl holka určitě bych si pobrečel.
Kluci to taky chtěj... a pořád! (2002)
o tomto nebudu psát dlouhé bláboli je to prostě hnus z velkym H.
Umučení Krista (2004)
dost pěkná podívaná přesto že se musela vystřihnout scéna kvůli židům protože se jim nelíbylo jak ve filmu vystupujou.Film je velice dobře ba i drasticky pojat.
Hartova válka (2002)
Velice zajímaví film z valečného prostředí.Bruce Willis zahrál víbornou roli.Nebudu zbitečně klábosit prostě 5 hvězdiček.
8. míle (2002)
Docela dobrý film o raperství eminem zahrál vinikajicí roli v rabbita .dobře pochycený film ,o pouličním repu téměř z ulice.Ale mohlo to bejt trochu lepší.
Tygr a drak (2000)
úžasný film o bojovém úmění spracování režisér pojal velice dobře.Na tento film jsem koukal hodně pozdě večer ale přesto sem neusnul ,u toho prostě není možné usnout protože ve filmu není ani jedna špatná scéna.kdybych mohl tak bych dal 20 hvězdiček jelikoš tento film nemá chybu.
Freddy versus Jason (2003)
Tyhle dva týpci jsou lepší když jsou oba ve vlastnim filmu.Ale oba nejsou zase taky tak špatný ,ale mohlo to bejt lepší,scény byli hodně přehnané.
Godzilla (1998)
fantazie režisérovy vůbec nechybý .námět o maxi ještěrovy kterého zmutovala velká radiaceve a pak se objeví ve velkoměstě a skoro ani armáda na něj nemá no dobrý .co dodat.
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (1974)
Terence Hiil a bud spencer jsou dokonalá dvojka .Bud a jeho lehké vtipkování a samoydřejmě nemohu vynechat jeho kladivový úder který skolí každého.Tahle dvojka je prostě super.