Recenze (137)
Zimní příběh (2014)
Tomu říkám pořádná romantická pohádka pro dospělý!
Vysloužilí lvi (2003)
Pohádka pro teenagery, na kterou se nějací Goonies zdaleka nehrabou. 🙂
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Fargovštější než poslední Farga. Scorsesemu už je přes osmdesát a furt válí líp než spousta mladých. Respekt.
Fargo - Season 4 (2020) (série)
Po výborných 3 sériích přišlo tohle schlazení a já to nedal. Zkusil jsem první dvě epizody, mnohokrát u nich usnul a pak to vzdal. Nezajímavé, nudné, skvěle zahrané, až na Chrise Rocka. Při castingu vybrali fakt špatně.
Gran Turismo (2023)
Kromě těch aut to nemá společného s realitou zhola nic. Nudné, plné zbytečného patosu a tuny reklamy na Nissan a mnoho dalších značek.
Gentlemani (2019)
Ta druhá půlka to poněkud spravila, ale to neodpouští těch neskutečně nudných a nezajímavých prvních 70 minut. Skvěle zahrané i natočené, pompézně odrecitované povídání o hovně.
Piklírna (2021) (seriál)
Nejlepší napodobenina Futuramy. Takeuchi a Hirsch dokázali něco, co nedokázali ani původní tvůrci s Disenchantment.
Rozčarování (2018) (seriál)
Narozdíl od Futuramy mě tady ta dekadence ubíjí. Ďáblík je výbornej, ale princezna je prostě nesnesitelná. Což je u hlavní postavy fatální nedostatek. Příběhově je to taky o ničem.
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Slušná komedie ve Forrestovským duchu, u který jsem se sám častokrát smál nahlas, ale k dokonalosti jí chybí více než koherentní příběh.
Equalizer 2 (2018)
Tak už chápu ty hodnocení. Slušná slátanina. Příběh zmatenej. Spousta zbytečnýho CGI. Mizernej závěr. Škoda.