Recenze (72)
Horem pádem (2004)
Takový film o skutečném a těžkém životě se v české kinematografii objevuje opravdu jen zřídka.
Na dno vášně (1997)
To je teda sympaťák ten Javier!!! Nejlepší Almodovár, jakého jsem zatím viděla.
5x2 (2004)
Hodně jsem se rozhodovala mezi čtyřmi a pěti hvězdičkami, ale za závěrečný záběr a píseň Sparring partner linoucí se celým filmem, jak červená nit, dám mile ráda 5*.
Venkovský učitel (2008)
Kdyby to šlo, tak si tento Slámův počin zaslouží 6*.
Okrsek 49 (2004)
Spíš 3,5*
Malá Miss Sunshine (2006)
Neuvěřitelně roztomilý film.
Luther (2003)
...za slušnou historickou přesnost a Josepha Fiennese (ani ne tak za jeho herecký výkon, jako spíš za tu roli)
Vybíjená (2004)
Docela slušná zábava, sqělý Ben Stiller, který doopravdy dokáže hnout žlučí. Škoda jen těch klišé a předvídatelného konce.
Hříšný tanec 2 (2004)
Hlavně za hudbu a tanec.
Můj miláček ráže 6,65 (2004)
Celé mě to připadalo jako hodně nepovedená počítačová hra, ve které se vycvičíte v dobrého střelce (nebo si to o sobě aspoň začnete myslet), pak postupujete misemi a konečným cílem je převést ubohou stařenku přes náměstí. Jenže poslední misi nezvládnete a vy i vaši kámoši skončíte jako řešeta. Divák tuto hru jen pozoruje, občas se nudí a nakonec je zhnusen policisty střílejícími po dětech.