Recenze (72)
Podzim v New Yorku (2000)
Můj nejoblíbenější romanťák.
Pokání (2007)
Jsem naprosto uchvácená. Jednak příběhem, který by se mohl zdát ohraný. Vždyt existuje tolik romanticko-válečných filmů, ve kterých musí hlavní hrdina do války a jeho milá na něj věrně čeká. Pokání je ale jiné...střih, kamera, hudba, flashbacky, které vás nutí nad celým filmem přemýšlet - to všechno vás vtáhne do děje a od plátna neodtrhnete oči. A pak přijde konec. Člověk si říká, že to jaksi narušuje tu krásnou předválečnou a tíživou válečnou atmosféru. Ale po tom, co se dozvíte od Briony, to rádi filmu prominete. Třináctiletá Briony byla fantastická, McAvoy jakbysmet a Kieru mám prostě i přes její vychrtlý zjev ráda.
Pavouk (2002)
Snaha o navázání tísnivé atmosféry tam byla, ale děj filmu mě nijak nevtáhl. Zápletka a konec to díkybohu nakonec zachránily. Celkový dojem? fifty-fifty 50%
Gillesova žena (2004)
Moje původní hodnocení bylo 4*. Ale ani po třech dnech od zhlédnutí ten film ne a ne odejít z mé hlavy. Zaslouží si 5*, je to krásné, komorní, bez zbytečných slov. Stačí se jen dívat a užívat si tu atmosféru.
Pochod (2005) (TV film)
Suché a skoro bez života jako ta poušť. Ale koukat se na to dalo.
Once (2007)
Ááááách, krásné pohlazení na duši.
Klub sráčů (2000)
Jak může někdo s tímhle vyrazit na trh??? To snad nemyslí tvůrci tohoto příšerného filmu plného příšrného humoru a příšerných scén vážně.
Svatba na bitevním poli (2008)
Příjemné překvapení, které si zaslouží teda alespoň ty tři hvězdy.
Rain Man (1988)
Krásný film, při kterém se jak zasmějete tak rozplakáte. Celou dobu žasnete nad Hoffmanem, uživáte si ta jeho dobrodružství spolu s ním a vším tím vás navíc provází skvělá hudba. Jen mě mrzí, že jsem to viděla v češtině, určitě si to ale seženu v originále, aby to byl 100% zážitek.
Muž, který nebyl (2001)
Velmi originální příběh o vině a nevině, o bytí a nebytí s vynikajícími herci a sqělým překvapivým koncem.