Recenze (23 150)
Hele kámo, kdo tu vaří? (2005)
Typická buranská komédia, okorenená ale niektorými vydarenými hláškami a scénami. Plus obsadenie vyšlo a každý si tu ukradol nejakú scénu pre seba.
The VelociPastor (2017)
Kúzlo žiadne, iba o jeho pokus. Sú céčka, ktoré bavia a ktoré sa o to snažia. Tu je snaha iba cítiť, nie vidieť.
Tulák z širých plání (1973)
Nemenovaný jazdec a jeho neortodoxné prostriedky k ochrane jedného malého mestečka. Nezvyčajný western, hlavne svojou polohou k tématu.
Poslední tango v Paříži (1972)
Škandalózne, na svoju dobu áno. Mluva. Tie sexuálne scény, si ale myslím, že neboli nič šokujúceho, len skôr ich vyznenie a tématika. Marlon chce podávať oslňujúci výkon, no ide skôr o prehrávanie, lepšie je na tom Maria Schneider, ktorá sa snaží svojím postojom o viac, ako len o odhaľovanie svojho pubického ochlpenia. Je to ale nezameniteľný a remeselne výborne spracovaný snímok.
Kabaret (1972)
Ak by som sa mal oprieť o udelených Oscarov, oproti KRSTNÉMU OTCOVI, ktorému tento snímok ufikol pár sošiek, to bolo rozhodne nefér. A myslím, že som tým vlastne aj napísal, čo si o tomto pre mňa preceňovanom filme myslím.
Amerika 3000 (1986)
Sú naozaj iné veci, ktoré môžu muži a ženy spolu robiť, než iba bojovať. Brak brakov, ktorý je zaujímavým pohľadom, aj z inej ako béčkovej stránky. Tu chcel niekto myšlienku a išiel na to dobre. Akčné, úsmevné a na záver ponúknu aj dojáky. Za kúzelnú atmosféru, vytvorenú jednohlasým dabingom a obrazom viditeľne x-tej kópie, prihadzujem jednu šťavnatú star navyše.
Smrt on-line (2008)
Gregory Hoblit thrillery vždy vedel. S menším, či väčším nasadením. Toto je síce priemer, ale odsýpa dobre a ako jednohubka neuškodí.
Riaru Onigokko (2015)
Je mnoho filmov, ktoré sa proste nedajú popísať, alebo nejako obšírnejšie ohodnotiť. Ak by toto dielo malo technicky vymakanejšiu vizuálnu stránku, asi by to bol klenot.
少俠龍捲風 (1989)
Ázijský guláš, ktorý sa nesnaží o umenie ( a ani by som to v tomto prípade nechcel ), ale nesnaží sa ani o ten efekt tak zlého, až je to dobré ( a to by som chcel ).
Poslední představení (1927)
No nič v zlom. Mám rád nemé thrillery a horory, ale tu sa akosi zabudlo na to, aké tieto žánre majú ingrediencie a pracovalo sa s celkom inými, alebo alternatívnymi. Atmosféra ale ujde a režijné remeslo padlo do celkom schopných rúk.