Recenze (468)
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Ač se mi to zdá neuvěřitelné, tak musím konstatovat, že Jack Sparrow ještě neřekl poslední slovo. Piráti svým pátým dílem jednoznačně ožili a dojemným koncem mě navnadili na šestku.
Thor: Ragnarok (2017)
I přes všechnu tu barevnost a hravost Thor: Ragnarok obstojí i mezi vážnějšími filmy ze stejného universa. Jedná se o bezprecedentní Thorův film, který postavu posouvá do nové dimenze a stejně tak i jeho bratra a vůbec celý Asgard. Viz zde moje recenze: http://www.fandimefilmu.cz/clanek/11670-recenze-thor-ragnarok
Pán času (2005) (seriál)
Tak tohle do mě udeřilo neskutečným způsobem. Tak dlouho jsem kolem Doktora kroužil, až jsem se zkrátka rozhodl, že prostě začnu od 11. doktora Matta Smithe. Důvody? Showrunner Moffat, ale hlavně právě Smith, který byl v The Crown úžasný a pak samozřejmě jedna mocná zrzka Karen Gillan jako společnice jménem Amy Pond. Právě jsem dokoukal poslední epizodu Pondových a budu to zpracovávat asi ještě dlouho... Matt Smith jako doktor mi dokonale sedl, věděl jsem, že má u mě vyhráno, jakmile poprvé řekl: "Bow ties are cool." Samozřejmě, že jsou. Jsou nejlepší! A Pondovi? Já vím, já vím, jakmile se vrhnu na další série, možná si někoho zamiluji ještě víc, ale už teď si myslím, že tihle tři (s Doktorem) budou u mě vždy ti nejlepší. Už jen z principu, že jsou první. Rory - nejlepší frajer v celém vesmíru, čekat bezmála 2 tisíce let na svou jedinou... Amy - (ne)zkrotný spalující anděl, kterému podlehl i Vincent van Gogh, prostě živel se vším všudy. A 11. Doktor - švihlý, empatický a neskutečně vtipný kamarád, na kterého bych na zahradě taky čekal několik bezesných nocí... A jako pardon, ale jestli ho někdo v mých očích překoná, jakožto jsem hodně zvědavý (zejména na Davida Tennanta), tak to už potom fakt nevím, o kolik moc intenzivněji se v mém srdci tento seriál zapíše.
The Defenders (2017) (seriál)
Mám-li to v pár větách shrnout, The Defenders určitě nezklamali. Nabídli solidní podívanou, kde nejvíce uchvátilo trio Elektra, Daredevil a Jessica Jones. Avšak nedostatků se najde dost a mrzí o to víc, že působí strašně amatérsky... Viz zde moje recenze: http://www.fandimeserialum.cz/clanek/11236-recenze-the-defenders
To the Bone (2017)
Excelentní Lily Collins ve filmu, který měl své téma pojmout jinak. Zpracování problematiky je neslané, nemastné a jak říká například ve svém komentáři hellstruck: " Žádné informace o počátku nemoci, žádná sonda do Elleniny duše. Jaká je její motivace, spouštěč, proč vlastně...? Dovedu si představit, že neinformovaný divák si musel říkat, že anorektičky jsou vlastně znuděný krávy, co se na sebe z trucu a nudy rozhodly upozornit." V tomto pozoruji hlavní kámen úrazu na jinak herecky zvládnutém filmu.
Malá mořská víla (1989)
Asi není hezčí Disney princezny než Ariel :)
Fargo - Season 3 (2017) (série)
Nene, potřetí ne. První epizoda nenaznačovala, že bych měl být zklamaný, ba naopak, ale Hawley to nakonec stočil do strašně nezáživného tónu, ve kterém mě až na duo Ray-Nikki postavy přímo nudily. Zejména policistka v podání Carrie Coon mě neskutečně iritovala a byla jen trapnou kopírkou Molly Solversonové z první série.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Smutné, že DiCaprio získal Oscara zrovna za tuhle pakárnu. Výbornou vizuální stránku a práci s kamerou nikomu neberu, ale mě vždy zajímá hlavně obsah a ten byl strašně slabý.
Dunkerk (2017)
Kolem Nolana se nevytváří žádný hype, on je prostě opravdu tak dobrý. Během filmu jsem se octl na pláží v Dunkerku a ve vzduchu vedle Toma Hardyho, film vás zkrátka do sebe vtáhne okamžitě (hlavně díky neskutečné hudbě), a to vyvrcholení je jednoduše dechberoucí.
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Strážci na druhou se vším všudy. Jsou o fous humornější, o hodně napínavější a především dojemnější. Státnice mě okradly o kino zážitek, ale nevadí, to čekání za to stálo. Myslel jsem, že trailery se hodně vystřílely, ale není tomu tak. Jinak zatímco v jedničce mě nejvíce pobavilo duo Rocket - Groot, tak teď nejvíce zaválel Drax. Já toho retarda s jednoduchým humorem prostě žeru. Jeho scény s Mantis byly absolutní top.