Poslední recenze (11)
Pokoj (2003)
Nevim. Byl to objektivně nejhorší film, který jsem kdy viděl. Na druhou stranu ve mne každá minuta silně rezonuje. Všechno nebo nic? You are tearing me apart, The Room!
Twilight sága: Zatmění (2010)
Podobně jako dvojka. Možná ještě o něco lepší. Po třech dílech jsem si to konečně ale uvědomil. To co tyhle filmy nejvíc sráží jsou herci. Kristen ještě docela ujde, ale Taylor Lautner je úplně na blití a každej jeho dialog je horší, než kdyby se mi někdo v uchu rýpal šroubovákem.
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Nemyslím si, že to bylo úplně hloupý. Natočit to trochu vkusněji, mohla to být docela slušná fantasy trilogie (nebo kolik toho je). To co ovšem bolelo úplně nejvíc bylo, jak často tam byli polonazí kluci. A to i v dešti, sněhu, větru, venku nebo uvnitř. Jasně jsou to vlkodlaci a jsou horkokrevní. Ale taky se snaží aby si jich nikdo nevšiml. No a partička polonahých týpků jen tak v dešti je úplně normální přece žejo.