Recenze (1 736)
District 9 (2009)
District 9 je filmem, který přináší do Sci-Fi žánru čerstvý vzduch! Je velmi originální a chytrý. Navíc mnoha místy ten dokumentární styl navozuje autenticitu a to je D9 jenom k užitku. Režisér Neill Blomkamp je formát a to, že dokázal takovýto film s takovými úžasnými efekty natočit za směšných 30 miliónů je malý zázrak, 5 hvězd.
Země policajtů (1997)
Obrovské zklamání. Cop Land se pyšní naprosto skvostným obsazením, ale jinak je to brak bez příběhu, který je zároveň i neskutečná nuda, 1 hvězda.
Světová válka Z (2013)
Vlastně můžu říct, že Světová válka Z je první čistokrevný zombie blockbuster. A svým způsobem se i povedl, i když mohlo to být mnohem lepší. Nechybí tady look velkofilmu, velké akční scény plné povedených digitálních zombies a herecká star v hlavní roli (můj oblíbenec Brad Pitt). V komornějších scénách jsou tu silné dialogy a atmosféra. Avšak Světová válka Z je také plná klišé a otřepaných scénáristických kliček zombie žánru. A chybí silnější závěr. Nicméně pořád je to solidní zombie evoluce, 4 hvězdy.
Lovelace: Pravdivá zpověď královny porna (2013)
Amanda Seyfried je jako Linda Lovelace úžasná a celkově tohle téma je v celku zajímavou látkou. A jo, můžu říct, že to bylo povedené nicméně mohlo to být mnohem lepší a dotaženější. Chtělo by to jen trochu syrovější podání a více Jamese Franca jako Hugha Hefnera, 3 hvězdy.
Univerzita pro příšerky (2013)
První příšerky byla skvělá a mírně infantilní záležitost. Dvojka už je jen zbytečná ždímačka, která je sice roztomilá, avšak je tam pár chybiček a děj mi přijde dost vycucaný z prstu. Za měsíc už vůbec nebudu vědět o čem to bylo. Po druhých autech je to další krok vedle od Pixaru, 3 hvězdy.
Cesta na Měsíc (1902)
Bez Cesty na Měsíc by film nikdy nebyl filmem, krása, 5 hvězd.
Trans (2013)
Hypnotický rozklad Jamese McAvoye pod rukou Dannyho Boyla. Dobrý komorní filmeček s přesnou hereckou sestavou, 4 hvězdy.
V zajetí démonů (2013)
Solidní hororová jednohubka bez nějakého extra příběhu avšak značně děsivá, a o to přece jde. The Conjuring je velmi kvalitní cuchačka nervů, 4 hvězdy.
Lovci pokladů (2004)
Dobře obsazená, avšak velmi nevýrazná rutinní a monotónní dobrodružná záležitost, zbytečný film, 2 hvězdy.
Iron Man 3 (2013)
Milovaný humor cynického miliardáře Starka zůstal a Robert Downey Jr. opět valí, vývoj jeho postavy je skutečně znát. Nicméně to je tak všechno. Skoro po celý film jsem si kladl otázku; tohle jako myslí Marvel vážně? Z epicky tvářícího se ukončení trilogie Iron Man je teď jako komedie parodující své vlastní komiksy? A vážně bylo nutné tolik zprasit záporáka?! A proč vlastně s tím bordelem Tonymu nepomohl někdo od SHIELDU? Konec Iron Manovi trilogie se mi zkrátka moc nezalíbil a ze všech Marvelovek je zatím určitě nejhorším dílem. Jen díky půvabné Gwyneth Paltrow a solidní akci nejdu pod 3 hvězdy.