Recenze (1 736)
Kouzelná školka (1999) (pořad)
Stojím si za tím, že když tam není Michal Nesvadba, Dáda Patrasová nebo Majda Reifová, není to ono, 2 hvězdy.
Náměstíčko (2004) (seriál)
Bože to byla taková překombinovaná hovadina. Navíc obsazena důchodci, kteří zrovna extra hrát neuměli, ale zabavilo to občas, 2 hvězdy.
Ber nebo neber (2007) (pořad)
Ne až tak zábavné a přehnaně dlouhé. Navíc Pavel Zuna nemá na to aby byl tou zářivou tváří, která to vše utáhne, 1 hvězda.
Mňam aneb Prima vařečka (1998) (pořad)
Svého času a navíc s Martinem Zounarem to byla koukatelná "vařící" show, 2 hvězdy.
Receptář prima nápadů (2001) (pořad)
Ten chlap tu snad bude se svými "prima nápady" ještě 20 let, 1 hvězda.
Rady ptáka Loskutáka (2001) (pořad)
Stokrát omílané postupy pořád dokola už několik let, 1 hvězda.
Magazín Ligy mistrů (2002) (pořad)
Sestřihy z toho nejlepšího, co Liga mistrů, která už sama o sobě je to nejlepší, nabízí, 5 hvězd.
Buly (1992) (pořad)
Miluji hokej, miluji Buly hokej živě. Perfektně zorganizovaný pořad, který nabízí to nejlepší z českého hokeje, 5 hvězd!
Banánové rybičky (1999) (pořad)
Halina Pawlowská a její humor a historky nejsou zrovna můj šálek čaje, 1 hvězda.
Datel Woody (1999) (seriál)
Pár let mě to provázelo každé ráno před cestou do školy. Příjemný serial s fajn hrdinou, 3 hvězdy.