Recenze (127)
Něco za něco (2008)
Umíte si představit, že vaším snem by bylo žít na invalidním vozíku? Toto mystery, romantické drama vám to ukáže. Skvělá souhra Very Farmigy a Nicka Stahla. Originální příběh a to já beru!
Nymfomanka, část I. (2013)
U prvního dílu jsem se v kině ještě celkem bavil. Téma BDSM, vývoj postavy... celkem beru
Zlomový rok 39 (2009)
Romola Garai se pro takové role narodila. Romanticky začínající drama začne protínat mystérium a značné zvraty, dodají tempo jež se překlene v thriller. Opět jsem viděl 2x a pokaždé maximálně spokojen. Spousta známých tváří v menších rolích, skvělá hudba, výprava. Scénář výborný, prostě samé superlativy :-) Doporučuju!
Angel (2007)
Ano, kýč jako blázen, ale neskrývaný a přiznaný. Viděl jsem 2x a pokaždé s nadšením, úsměvem. Angel mi velmi zvedla náladu, tolik naivity, ale i odhodlání v často překolorovaných scénách mi sedlo. Romola Garai + Michael Fassbender. Nadšen!
Kronika (2012)
Začátek zajímavý, dynamický ale postupem děje čím dál tím víc nesympatický vývoj. Však na jeden večer OK
Ma Ma (2015)
Film o ženě, pro ženy. Jako muž, byďto obdivovatel Penélope i některých Medemových předchozích snímků, nemohu hodnotit jinak, než 2*. Rozhodně může posloužit jako terapie, pro ženy, které se ocitnou v podobné situaci. Pro mne příliš kýčovité.
Heartless (2009)
Předně, v označní filmu rozhodně chybí mysteriózní a horor. Se shlédnutím tohoto ďábelského dílka jsem dlouho otálel. A po splnění mise jsem byl na rozpacích jestli dát 1* za přílišnou krutost, kterou hrdina prošel, nebo 5* za originalitu a stupňující se šílenství, které se jen tak nevidí. Vzhledem k originalitě příběhu, dynamičnosti, hudbě, hercům dávám 5* Není to nic pro romantické a labilní povahy, ale spíše pro fanoušky mystery hororů, kteří si nepotrpí na přílišnou brutalitu (i když pár scén je dost drsných) krutost spočívá v bezvýchodné situaci Jamieho, který se ocitl v pekle vlastního života.
Tajemství starého hotelu (2011)
Tento druh duchařských hororů mi velmi sedí. Pomalu budovaná atmosféra, minimalismus. Pro mě nejlepší počin Ti Westa - prozatím
Dům v růžích (2002) (seriál)
Nejoblíbenější filmové zpracování scénáře Stephena Kinga. Ano - televizní. Ano - béčkové, ale silně atmosférické s prvky humoru, bez zbytečného násilí a brutality, přesto tajemné a vtahující. Vždy se rád podívám . obzvláště v podzimních večerech, když venku fouká vítr a prší. A samotný dům v růžích byl skvěle vytvořený.
Ztráta sexuální nevinnosti (1999)
Poetické, tajemné, reálné a trochu komplikované. Skvělá hudba. Scéna setkání dvojčat za doprovodu vokálu Miriam Stockley - nezapomenutelná.