Recenze (15)
Padesát odstínů šedi (2015)
Vidět dvě hovadiny v jednom týdnu (ta druhá je "Jedna za všechny"), tomu se říká výkon... Oproti v závorce uvedené ,,komedii" však byli Honza Budař s Táňou Vilhelmovou alesoň pohlední a jakš takš sympatičtí. Doufám, že se do konce třetího dílu už Táňa konečně rozhodne ohledně té smlouvy, jinak nás čeká ještě delší utrpení... slabší 2 *.
22 Jump Street (2014)
Opakovaný vtip - v tomto případě - je vtipem! + je zde k nalezení mnoho dalších. Já osobně jsem se bavil víc jak u prvního dílu a závěrečné titulky to jen podtrhly:-) 3,5 *
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Ale jo... mix Scary Movie, Návratu do budoucnosti 3 a 96 hodin:-) nezklamal. Sice se zde jako v každé komedii tohoto typu nevyvarovali pár trapných scén ve stylu humor za každou cenu, ale pár vtípků zase dokázalo dobře pobavit (viz. Barneyho průjem i s detaily nebo arabská modlitba na konci). Lepší 3 hvězdy.
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Zajímavý příběh + nádherná příroda + skvělý soundtrack = jeden z nejlepších a nejopravdovějších filmů tohoto roku.
Thor: Temný svět (2013)
Pěkný příběh, pěkné efekty, pěkní herci.. ale když se vás někdo druhý den zeptá, už ani pomalu nevíte, na čem že jste to vůbec byli - prostě klišé. Nezbývá než doufat, že bude "Projekt Avangers" brzy ukončen, protože už mi jaksi začíná lízt krkem.
Sladkých sedmnáct (2002)
Ani pořádně nevím, proč je mi tento ,,špatně" hodnocený film tak sympatický.. Možná proto, že když jsem ho viděl prvně, byl jsem v podobném věku hlavního hrdiny a také v podobné situaci - sám v bytě, akorát mým sousedkám bylo kolem osmdesáti:-) Čtvrtá hvězda je za půvabnou a přirozenou Franku Potente.
Zkažená mládež (2007)
Film, který na vás nekouká z každého reklamního banneru, ale když si jej pustíte, jste o to více překvapeni. Velmi silný příběh a ještě lepší konec, kde na diváka žádný přiblblý happyend rozhodně nečeká. Musím přiznat, že i moje oblíbené Zlo mezi námi mi proti tomuhle filmu přijde jako pohádka pro děti. Ohromným plusem jsou herecké výkony, které byly velmi uvěřitelné a ještě se zlostí v očích jsem shlížel profil Lauriho Pedaji:-) Requiem for dream už má ve svém žánru konečně rovnocený přírustek - Zkaženou mládež.
Příšera (2004) (TV film)
Je to opravdu příšera, kterou, přiznávám, jsem ani nedokoukal..
Čest (2006)
Opravdu vynikající film, ale tak po 12 pivech.. Přišlo mi to (zvláště ta kamera a střih) jako Tak jde čas v akčním provedení. O příběhu ani nemluvě. Jestli chcete někoho opravdu nasrat, tak mu tenhle film doporučtě:-)
Captain America: První Avenger (2011)
Pro mě zklamání a rozhodně nejhorší Avendžrovka (nejlepší je dle mého názoru Thor). Nevím, jestli je to stopáží či příběhem, ale přišlo mi, že to snad trvá celou věčnost.. 2.5*