Recenze (134)
Dámičky v sekáči (2011)
je to sračka, ale zábavná sračka...
Dárek z lásky (2004)
bylo to až moc améérické, na to, jaké má film obsazení, nic moc, ale jako oddechovka při pečení cukroví dostačující :))
Děvče ze sirkárny (1990)
ze začátku jsem trpěla, jak je slečna blbá, ale na konci překvapila a vše vyřešila perfektně :)) ... miluju filmy, kde se moc nemluví! ale teda komedií bych to nenazvala ani náhodou
Dokonalý chlap (2005)
Hilary Duff má na konci krásné šaty. To je tak vše :D.
Donnie Darko (2001)
to jsme si všimli, že oblíbeným spisovatelem richarda kellyho je stephen king :)) ... tomu říkám psycho
Doodlebug (1997)
:D
Dopisy pro Julii (2010)
Pokud nechcete přestat mít rádi Gaela, tak na ten film nekoukejte :D. Ale jinak příjemná pohádka :)
Dorian Gray (2009)
Žánr by měli přepsat na "soft-porno, horor", ale slaďoušek Ben Barnes mě přesvědčil, že umí dokonce i hrát.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Geniální konverzační drama, odehrávající se v jedné místnosti! Dvanáct mužů diskutuje o vině/nevině mladého chlapce. Dvanáct mužů musí rozhodnout jednohlasně. Film je důkazem, že skvělý scénář je všechno, nepotřebujeme žádné úchvatné prostředí, krajiny, střídání míst,...
Fantom opery (2004)
skvělá hudba, skvělé kostýmy, skvělé kulisy, gerard butler + trochu tajemna, lásky a nenávisti = dobrý film, ale stejně tomu pořád něco chybí :))