Recenze (118)
Dokonalý šéf (2015)
Na CSFD by mohla byt moznost hlasovani i jinak nez celkovym hodnocenim. Protoze musim vypichnout stylovy soundtrack. 3*+ (Ten plus za Soundtrack)
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Bez napeti, nehororovy ale nakonec dobry, hravy, skvely konec. Uzil jsem si to vic, nez jsem ocekaval
Fallout (2024) (seriál)
Bozi, musim zahrat F3 a New Vegas asi... Muzu chapat 3 postavy jako jakysi 3 playstyly typickych hracu? Libi se mini plottwisty, neorthodoxni reakce, krvavost i humor, tempo, stylizaci, atmosferu, lore. Lehke a hrave. Libi se mi, ze ze me serial nedela blbce a nemusi mit vsechno skrz nejakou B postavu neco vysvetlovat. A vyjimecne je to serial bez FILLERu. Parada!
Fallout - Konec (2024) (epizoda)
Please stand by! Ja snad dnes zastreamuju Fallouta jak me to naladilo. +Atmosfera nasili se spetkou humoru a odlehceni +Stylizace +Pritroubly-naivni vyraz hlavni hrdinky +Jako vzdy fantasticky Goggings! Bezstarostna, stylova, hrava a zabavna popcornovka. Snad to nepokazi!
Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (2022)
Kdo te ted bude mit rad brumbale!
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Jako samostatny film to moc nefunguje ale jsem neskutecne rad, ze tu vznikla dalsi kouzelna serie filmu, co si jednou pustime jako kompletni pribeh v celodennim maratonu. Tak jak to jednou za cas udelame s HP filmy. 1 dil byl uvod k novym postavam, 2 dil je predehra a rozjezd silne serie a ted snad uz zacnou pridavat plyn
Finestkind (2023)
Chlapsko-bratrsky balzam na dusi, ktery jsem po nekonecnych woke srackach potreboval.
Flash (2023)
Wtf? A to CGI?!?!
Gentlemani (2024) (seriál)
V druhe pulce ztratilo tempo i styl :(
Godzilla vs. Kong (2021)
Barvišky. Nechapu tu infantilni linku s deckama...