Recenze (537)
Pacifik (2010) (seriál)
Ja som zaspall pri sledovani prveho dielu. Mozno inokedy bude 2. sanca.
Gauneři (1992)
Typická Tarantinovka, ktorá ma bavila oveľa viac ako nástupca Pulp Fiction. Hodnotenie: 75%
Princezna Mononoke (1997)
Som jediný, komu námet zväčša pripomínal Avatara? Možno si z Mononoke Hime predsa len niečo vzal (nepripadá mi to ako náhoda :) ). Príjemné pozeranie. Hodnotenie: 80%
Šílený Max (1979)
WTF was that ?
Kosmos - časoprostorová odysea (2014) (seriál)
Jeden z najpútavejšie prevedených dokumentov, ktoré som doposiaľ videl :) Prvý krát v živote sa mi stalo, že som po spončení polotého dielu takéhoto štýlu pocítil husiu kožu. V 1080p je to neskútočný zážitok, hoci treba spomenúť, že pre tých vzdelanejších, ktorí sa tejto tematike venujú tu toho nebude veľa k objaveniu. // Doposiaľ najlepší dokumentárny seriál, aký som kedy videl. Vizuálne spracovanie faktov v spojení Tysonovho monológu s príjemným hlasom a hudbou, ktorá dokonale ladila vo mne vzbudzujú nutkanie, dať Cosmosu viac ako 5 hviezd. Neuveriteľný zážitok. Pilot: 90%, 1. séria: 120%
Krycí jméno Donnie Brasco (1997)
Spojenie Depp a Pacino nemôže dopadnúť zle. Vytknem iba miernu absenciu dynamickosti. Hodnotenie: 75%
Godzilla (2014)
Naaaah, trošku sklamalo :) Hodnotenie: 65%
Taxikář (1976)
Skvelý De Niro, po toľkých referenciách na tento film a scénu U talkin 2 me? som si to musel pozrieť. Výborný film, temný, dynamický. Hodnotenie: 85%
Legenda (2014) (seriál)
Pilot: 60%
Dlouhá cesta dolů (2014)
Niečo tomu chýbalo, ale pozrieť sa to dá :) Aaronovi sedí tá nespokojná postava. Hodnotenie: 65%