Recenze (537)
Divergence (2014)
Taký zlepenec niekoľkých filmov, ktoré mi okrem jedného neprídu na um (Hunger Games). Zo začiatku to celkom upútalo, odvtedy to už išlo iba dolu vodou :) Strašne mi vadili tie bojové scény, už mohli aspoň roztriasť objektív, keď to nešlo plynulejšie. Druhá vec sú niektoré pasáže, ktoré boli buď predvídateľné alebo jednoducho nezmyselné. Spolu s nevýraznou hudbou môžme byť radi, že sme radi, však? :) Hodnotenie: 60%
Sabotáž (2014)
Oddychovečka :) Hodnotenie: 60%
Tyran (2014) (seriál)
Zaujímavý námet, pilot stojí každému určite aspoň za skúšku Pilot: 85%, 1. séria: 90%, 2. seria: 90%, 3. seria: N/A
Úsvit planety opic (2014)
Skvelé pokračovanie, bolo úžasné sledovať Ceasara :) Hodnotenie: 90%
Agresivní virus (2014) (seriál)
Po zhliadnutí pilotu som nadšený, GUILLERMO GOGOGO !!! :) // Koniec úvodnej série, a aké sú pocity? Hlavne sklamanie. Seriál s pribúdajúcimi časťami strácal na kvalite a napätí. Pribúdali stupidné dialógy, nudné pasáže, predigitalizované scény(zbytočne časovo pretiahnuté) a z prvotného nadšenia ostal iba dojem priemerného seriálu. Pilot: 85%, 1. séria: 70%, 2. seria: 60%
Rocky II (1979)
Veľmi veľké sklamanie v mojích očiach :) Dôvod? Jednoduchý, jednotka je jednotka, toto je v podstate repete toho, čo sme už všetci videli. Koniec koncov sa aj ten koniec dá ľahko predvídať a netreba ani vysoké IQ. Hodnotenie: 55%
The Class of 92 (2013)
Husia koža pri počúvaní príbehov, ktoré som prežíval kedysi ako malý chlapec :) Hodnotenie: 95%
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
Dvojka sa dala zniesť, toto je však zlý bečkový film, či už po hereckej alebo scénaristickej stánke (niektoré dialógy mi pripadali až veľmi smiešne v tom zlom zmysle) :-/ Hodnotenie: 45%
Flash (2014) (seriál)
Toto je podľa mňa slušný prešľap vedľa, ktorý je určený publiku do maximálne 15 rokov :) Pilot: 40%