Recenze (442)
Mars (2016) (seriál)
Pro mě málo dokumentové, ale filmové sekvence mi nevadily. Pvní dva díly navnadily, jenže ona se ta glorifikace Marsu za chvíli omrzí. Pořád dokola omílají, ja by to bylo super letět na Mars, ale já se spíš chtél dozvědět různé teorie, jak by se tam dalo přežít a vybudovat civilizaci. První série v tom selhala.
A Futile and Stupid Gesture (2018)
Polodokumentarni a sebeshazovazčný styl tomu filmu prospívá, vzhledem k tématu, ale strašně frčí. Takže je z toho nakonec jen sled scén, které jsou sice zajimavě pospojované, ale ve výsledku nic neuvízne. Mohl to být takový šílenější Muž na měsíci, ale je z toho jen takové nedodělané torzo. Jakoby tvůrci vzali dokumentární styl doslovně a celý film natočili pod vlivem různých drog,takže pokud vy drogy v žílách nemáte, nebude to moc platné.
Solo: Star Wars Story (2018)
Vlasntne jsem byl nakonec prekvapeny, jak moc jsem se bavil. Krome SW 8 asi nejlepsi zazitek z predaleke galaxie. Atmosferou nejblize puvodni trilogie- spinavost, mirnejsi pouzit CGI. Jen jsem se tesil na trochu lepsi scenar -KASDAN- ale bud se vytratil nekde v korporatu, nebo na tp uz holt nema.
Akta Pentagon: Skrytá válka (2017)
Kdyz se clovek v tom novinovem prostredi pohybuje, tak musi samou radosti na gauci poskakovat. Pro lidi mimo obor je to podle recenzi nuda, ale presto je nedokazu pochopit. Prestoze jde jen o pehrabovani stohama papiru, je film narvany dalsimi zajimavymi tematy, jako role zen v 70letech a uvahy o demokracii. Vsechno je navic zastreseno skvelou kamerou a herci. Pro me je tohle definice bezchybneho filmu.
Pěkně blbě (2017)
Hlavní dvojice mi nesedla a navíc sem pořád přemýšelel, že Aziz Ansari na tohle téma dokázal mnohem více a lépe.
Dear Basketball (2017)
Takovy kratas mohou vyplodit jen Americane. Krasne pateticky napsane a Williams to posunuje na dalsi uroven. Navic dobre zvolena forma k dojimani se
Prezident Blaník (2018)
Je obdihuvodny, ze se to tvurcum nerozsypalo pod rukama. Ma to slabsi chvilky, ale porad je to zprodukivane lepe, jak vetsina ceske produkce v kinech. Napady a boratovske scenky si drzi kvalitu originalu.
Bright (2017)
Nemůžu říct, že jsem si to neužil. Smith po dlouhé době zase hláškuje, ale film celkem rychle ztrácí tempo. Velké čóro se asi dělo i se scénářem, protože obvykle ukecaný sprosťák Landis tenhle film vůbec nepropagoval. A moc se nedivím. Ayer prostě natočil jen další Patrolu a nepřišel naprosto s ničím novým. Lehce televizní feel bych tomu odpustil. Mimochodem, proč neukázali trpaslíky??!!
Kačeří příběhy - Mela na narozeninové oslavě Rafanů! (2017) (epizoda)
Nenavazující střihy, hodně nevtipné dialogy a o něco horší animace. Snad to dělalo výpomocné animační studio, ale každopádně kvalitou jde serial pomalu dolu.
On the Edge of 'Blade Runner' (2000) (TV film)
Jeden z nejlepších dokumentů o filmu a navíc s Kermodem. https://www.youtube.com/watch?v=g3mq-1jcFzk