Recenze (235)
Criss Angel: Mistr magie (2005) (pořad)
Keď sme u Crissa Angela, nedovolím si tvrdiť že zábery s kamery sú falošné...... On totižto nie je kúzelník čo robí lacné triky on je MÁG a je Neuveriteľný!
Kouzelná chůva Nanny McPhee (2005)
60%
Policajtem proti své vůli (2005)
Ty vole fakt husté + skvelý Samuel a Eugene...........u mňa jednoznačne za 5*
Koření života (2007)
Tak tento film ma fakt dostal! Uspokojí srdiečko i dušu.......krása!
Nekecej a pádluj! (2004)
Žiadne hviezdne obsadenie a....KONEČNE komédia na ktorú sa dá pozerať!
Asterix a Olympijské hry (2008)
Riadna sračka! Za poslednú scénu s akože Tonym Parkerom a Zidaneom dávam tú jednu hviezdičku
Papíroví vojáci (2002)
Tak toto sa musí vidieť!!!!!
State Property (2002)
Rock A Fella MuthaFucka. Low film ale čo čakať od rapperov.
Beyoncé: B'Day Anthology Video Album (2008) (video kompilace)
Beyoncé tak to už je iná žena!!! Neuveriteľne závidím Jay-Zmu.
Asterix a Obelix (1999)
Aj keď po prvom zhliadnutí by som určite dal 5*, po ďalšom a ďalšom a ďalšom pozretí mi to zas až také skvelé neprišlo najmä druhá polovica filmu je dosť slabá...