Recenze (159)
Nevinnost (2011)
Slabé výkony, naprosté nelogičnosti v ději (bezdůvodná vazba, závěrečné odsouzení - proč?), podle mého názoru naprosto zbytečný 20 min. úvod s kolováním (po rodině) mentálně zaostalého dítěte, které pak úplně zmizí a nehraje v ději žádnou roli. Asi bych je na konci nechal utopit všechny :)
Johnny English se vrací (2011)
Dvě vtipné situace film nezachrání, všechno už tady bylo, Rowan ničím nepřekvapí ... Velmi slabé, stále se opakuje to samé, jako parodie na Bonda ubohé.
Osudný svah v Aspenu (1993)
Kromě hezké přírody bych těch kladů asi víc nenašel, velmi ubohý závěr ...
Neřízená střela (2010)
Celkem příjemná oddychovka, místo se člověk zasměje, místy trochu nudí. Nic převratného, průměrná komedie.
Probuzená smrt (2004)
Úžasné herecké výkony, já udělovat Oskary, hned je dám za hlavní i všechny vedlejší role. Bavil jsem se od začátku až po úplný konec. Jen bych to trochu zkrátil, tak 40 minut by stačilo. Ale akce jak řemen, nechybí dojemné scény a sem tam tratoliště krve.
Králova řeč (2010)
Druhý oskarový film roku 2010 a světe div se, líbil se mi. Oskarový ročník 2010 byl po této stránce vyjímečný. Mužské role v Králově řeči nemají chybu, vynikající výkony.
Černá labuť (2010)
Vynikající, někdy hodně drsné, ale Natálka neměla chybu, navíc miluju Čajkovského hudbu, takže moje hodnocení těžko mohlo dopadnout jinak. Bezchybný konec, děkuji za konce bez happyendu. Zasloužený oskar pro Natálku.
Cizinec (2010)
Jedna hvězdička za pár hezkých obrázků Benátek, jinak směšný snímek, ubohý scénář, Anglina vypadá jako nemrtvá (kdo ji proboha takhle nalíčil???), žádná akce, žádný thriller, spíš komedie bez vtipů, 3/4 filmu jsou hluchá místa.
Expendables: Postradatelní (2010)
Ti kluci jsou už jen k smíchu ...
Let's Dance 3D (2010)
Když se nemluví a tancuje, je to fajn, příběh se teda moc nepovedl :), ale kouká se na to v poho, když dokáže člověk pěkně vypnout, přehlížet klišé a neustálou "naprahovou" reklamu na boty NIKE.