Recenze (33)
Chůva k pohledání (1993) (seriál)
Niles and CC jednoznacne najlepsie postavy
Pot a krev (2013)
jeden z najlepsich filmov co som v poslednom case videl, dwayne a mark zajebali brutalne, obcas som sa aj zasmial fakt dobre spracovane, akcia, vsetko
xXx (2002)
o tomto som pocul vselico, povecsinou ze xXx je totalna kravina, ono to vlastne bola aj pravda ale strasne ma to bavilo, som vacsinou na taketo filmy, moj osobny favorit scena bola ke vin diesel isiel na tej tacke jak na skate po zabradli :DDD
Rychle a zběsile 6 (2013)
akcia, efekty,dej, vsetko brutalne dobre spracovane, az na tu drbnutu scenu, ked pri maximalnej rychlosti isli asi pol hodinu vkuse cez tu letiskovu drahu :D
Kauzy z Bostonu (2004) (seriál)
Denny Crane + Alan Shore = 5* jak oci, jeden z mala serialov ktory je naozaj vtipny ale na inteligentnejsej urovni (aj ked tie tupe oblubujem rovnako) :D
Prolhané krásky (2010) (seriál)
jeden z top serialikov momentalne, dramaticke cca rovnake ako G.G. aj na dievcata sa pozera pekne, dejovo zaujimave aj sicko ako to ma byt :)
8. míle (2002)
eminem dal neskutocne, mega film!!
Mistrovský plán (2011)
hrozne som sa kosil na tom :DD
Avengers (2012)
proste šmak :D a lutujem ze som nakoniec nesiel na 3D :D tesim sa na 2ku
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
mal som to stastie vidiet predpremieru 3.4, a musim povedat, ze Skolní Zraz, bol pre mna druhým najlepším dielom po Bete :) nonstop sme sa v tom kine kosili na stiflerovi jimovi a celej starej bande :) na tu pokrievku , alebo pukance na konci urcite dlho nezabudnem :DDD 5*