Recenze (238)
Mr. Morgans letzte Liebe (2013)
Last Love mě překvapilo a konečně jsem viděl Michaela Cainea hrát hlavní roli. Vynikající výkon, děj se občas trochu "pozastavuje", ale je neskutečně prožíván a díky prokreslenosti postavy Matthewa dodává na věrohodnosti. Já osobně mám hodně rád tyto typy dramat a ani tenhle mě tedy nezklamal, ale i nadchnul. Doufám, že nebude na dlouhou dobu poslední. 80%
Samotáři (2000)
Samotáři mi vůbec nic neřekli a popravdě film drží nad vodou jenom skvělý Jiří Macháček s jeho hláškami. 30%
Tým na hraně (2010) (TV film)
Když se na to dívám takhle zpětně tak se těžko bráním slzám. Ten tým dokázal obrovskou věc, i když na něj byl obrovský tlak a došel až na vrchol. A právě s odstupem času se dokáže úspěch docenit. Živě si pamatuji, jak jsem sledoval a prožíval každý zápas. Stokrát lepší příběh než Twilight. 100%
Legenda Thierry Henry (2008) (TV film)
-They had a quiet 20 minutes, but then - Henry, goal, game over.- Neskutečný hráč a nejlepší střelec historie mého milovaného klubu. Jsem hrdý na to, co v Arsenalu dokázal. FOOTBALL IS OUR RELIGION, HENRY IS OUR GOD.
Father Ted (1995) (seriál)
1. serie - 3*
Stará Praha (1912)
Nádherné záběry...
Vrchní, prchni! (1980)
Další z českých klasik, kterou doceňuji až po dlouhé době. Výborný scénář Svěráka, skvělý soundtrack od Uhlíře a komedie, u které se člověk pobaví, její hlášky všichni známe. 90%
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Sorry, ale Red Dwarf mi nesedl...hold jsem vyrůstal na něčem jiném. 15%
Black Books (2000) (seriál)
K Black Books jsem se poprvé dostal cca před dvěma lety na doporučení od kamarádky. Po dvou dílech mě to však absolutně nazaujalo. Uplynuly dva roky a ani nevím proč, ale měl jsem chuť tomu dát druhou šanci a najednou to fungovalo. Opravdu nevím, čím to tehdy bylo, ale teď prostě žeru Bernarda, jeho humor a upřímnost. Je to právě on, kdo je stěžejním článkem celého seriálu, Manny je oproti němu poloviční, o Fran ani nemluvím. Každopádně je to skvělý pravý britský humor a nejsilnější díly jsou v první sérii. Ve druhé a ve třetí se střídají ty lepší s horšímy. Podle mě seriálu nejvíc sedí, když se odehrává v obchodu, protože mimo něj to není ono. Byl bych i rád za nějaký podobný seriál, nebo i důstojné pokračování, ale to už je asi sci-fi. NEJOBLÍBENĚJŠÍ POSTAVY: Bernard. Celkové hodnocení 80%. 1.serie(1-6) - 5*, 2.serie(7-12) - 4*, 3.serie(13-18) 3*
Mafiánovi (2013)
-In fact, the only thing pisses me off is I have to rewrite this entire fucking book. We have to change our names again. Son of a bitch.- Tuhle rodinku jsem si zamiloval. Oni jsou brutální, bez slitování zabijí každého na počkání, jestli jim nedá to, co chce. The Family určitě není bez chyby, vyskytují se sem tam hluchá místa, hodně bylo vyzrazeno již v traileru, a přesto to nebylo tak špatné. Prostě to zhodnotím slovem, kterým by to zhodnotil pan Blake: Fuck. 70%