Recenze (641)
Square One (2019)
Během pár dní jsem viděl 4 dokumenty.Na jedné straně Leaving Neverland a na druhé straně trojice Lies of Leaving Neverland,M.J.:Chase the truth a Square one.Musím říct,že moje názory se s každým dalším snímkem měnily.Kde je pravda se asi nikdy nedozvíme.Michael byl jedinečný zpěvák a umělec a zároveň byl i podivínem.Ale byl i pedofilem?Nesrovnalostí a lží ve výpovědích proti Michaelovi je opravdu hodně.Třeba se pravdu jednou opravdu podaří zjistit.
The Dark Tapes (2016)
Tohle jakž takž zachraňoval první příběh,ale jeho rozuzlení taky stálo za pendrek.Zbylé dva příběhy a to,co se děje mezi nimi,už byl fakt odpad.Mám rád found footage a přiznávám,že na tom žánru trochu ujíždím,ale tohle bylo fakt blbé i na mě.
Amityville - Dům hrůzy (1983)
Po kvalitních prvních dvou dílech bylo tohle velké zklamání.Dalších dílů se fakt upřímně bojím.
Šokující odhalení (2019)
Plýtvání úžasných hereček na ne moc zajímavý film.
Pan (2015)
Pokud chcete vidět letecký souboj mezi Spitfirem a pirátskou lodí,neváhejte.
Proč? 13x proto - Špatné zprávy na sebe nenechávají dlouho čekat (2019) (epizoda)
Tahle série je fakt nejslabší.Ani nevím,proč mě to vlastně baví.Je to pořád dokola.Ani mele pořád dokola ty samé rádoby záhadné kecy,Clay má pořád jeden a ten samý výraz a důkaz,který se na konci jednoho dílu ukáže být přelomový,je v dalším díle vlastně k ničemu.Ty 4 díly už nějak dorazím,ale děsím se 4.serie.Třeba se vrátí Hannah,která možná vůbec není mrtvá a ukáže se,že jí vlastně unesli ufoni.
Proč? 13x proto - Nikdo není čistý (2019) (epizoda)
Po 4.díle jsem tuhle serii uložil k ledu.Jsem rád,že jsem se po pár měsících vrátil zpět.Pořád je to nejslabší serie,ale tenhle díl celkem vyšel.
Oscar 2020 (2020) (pořad)
Škoda,že Irishman vyšel naprázdno.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
To jsem se takhle na Štědrý den vydal do kina na Star wars a byl jsem hodně spokojený.Předchozí dva díly mě příliš nebavily,ale tenhle to vynahradil.Na staré dobré díly to sice nemá,ale aspoň má novodobá trilogie jeden dobrý díl.
Nabarvené ptáče (2019)
20 let od vojína Ryana a Barry Pepper už zase pálí z odstřelovačky,jako za mlada.