Recenze (320)
Tečka páteční noci (2013) (pořad)
Výbornej pořad, su rád, že něco takovýho je a prezentuje jinou kulturu než estrádní umělce. Výstřelky se najdou, ale to není účel. Jen tak dál ! Doufám, že to Rada ČT nezatrhne.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Jeho vulgarity mě nepohoršujou, ale ta koncentrace je šílená a vcelku k ničemu, spíš mně vadí to jeho povyšování nad ostatní a ponižování. Ale to už asi patří k dramaturgii "Ano, šéfe !" a jiných reálity šau. Děte s tím do prdele.
Město andělů (1998)
Já tomu prostě nerozumím. S některýma hodnoceníma se tady na ČSFD úplně míjím. To je i tento případ. Možná je to mojí osobní zaujatostí vůči M.R. Kačerové, možná i tím, že jsem tento film byl nucen sledovat asi tak 10 krát ve společnosti několika ženských, který u toho neustále brečely. Pro mě tedy jeden z nejhloupějších romantických filmů vůbec. Pardon.
Věra 68 (2012)
Věra je můj ženský ideál. Hrdá, upřímná, odvážná a milující.
Santův učeň (2010)
Nemám rád Santu, v jakýchkoliv dávkách a podobě., ať už dětské nebo dědské.
Superman (1978)
Stará dobrá klasika plná klišé a na dnešní dobu úsměvných triků.
Discopříběh 2 (1991)
Příšerný, nevkusný. Potměšil skoro celej film v jednom vohozu. To byl hlavní sponzor nebo co ?
Hitlerovi bodyguardi (2008) (seriál)
Obdivuju odvahu všech, kteří měli sílu postavit se mašinerii. Zároveň ukázka toho, jak se lidi dokážou změnit. Poučení.
Ohnivý had (2007) (TV film)
Dneska jsem měl možnost vybrat si mezi Ringo Čechem a jeho superšou a tímto dílem a vybral jsem si toto. Protože jsem si chtěl po dlouhé době vychutnat pořádnou chujovinu. Udělal jsem dobře. Hlášky typu "tam venku je něco hroznýho, že jsem nic strašnějšího v životě neviděl" mě dostávaly do kolen.
Barrandovský čumáček (2013) (pořad)
Co to je todleto ?