Recenze (320)
Hostel (2005)
Ani srandovní, ani hnusný, ani zajímavý, ani překvapivý, celý takový na hovno.
Hotel Paradise (2012) (pořad)
Humus piča mykotická kunda zajebaná siflem namazaná máslem a schnilej kapavčitej čurák, chce se mi zvracet, tohle je vážně odporný. Filcky na ně !
Hříšný tanec (1987)
Mám na tohleto averzi. Sorry, no.
Charlieho andílci (2000)
Já mysel, že tam budou nahý holky a leda prd.
Chlapci a chlapi (1988) (seriál)
Docela dobře se vždycky zasměju, je to ale především radostí, že jsou komunisti aspoň tak nějak od válu. A taky trapnostma, kterých je tu skutečně přehršel. Normalizační životní moudra taky stojí za to. Je načase si přestat tu dobu idealizovat. Zelenomozkovská onanie. Varšavská smlouva - záštita míru a socialismu.
Intim Night (2012) (pořad)
Nejsu žádnej puritán, ale u tohoto pořadu jsem cítil stud až do konečků vlasů.
Invaze žraloků (2008) (TV film)
Při sledování Příběhu žraloka jsem se těch potvor bál víc...
Jackass: Děda Mizera (2013)
Do prdele, hvezdičkáři, to nikdo z Vás nevidí, jak je to všecko nahraný? Zamysleli jste se na chvílu nad tím, kde všude musely být kamery, kterejch si "nikdo nevšim" a jak se muselo všechno připravovat? Prostě Policie v akci a "překvapenýma" komparzistama z ochotnickýho divadla Horní Lhota. Trapas jak sviňa a vy jste naletěli. Příběh o hovně.
Já, Kajínek (2017) (seriál)
"Osobnost" vraha a recidivisty může zajímat snad jenom debila.
Já, robot (2004)
Vytýkám jen příliš okatou reklamu na značku Audi. Kdyby to šlo a nevypadalo to blbě, bylo by logo snad i pedálech.