Poslední recenze (55)
Pátrání po Sugar Manovi (2012)
Když jsem poprvé o tomto filmu slyšel, nevyvolal ve mě žádné vysoké očekávání, zvědavost či cokoliv podobného. Považoval jsem jej za další dokument o nějaké zaniklé "hvězdě". Celý film ve mě však vyvolal naprosto přesný opak. Za hodinu a půl jsem se ani jednou nepodíval, "kdy už to bude končit". Všechno do sebe krásně plynule zapadá a postupně se dostáváte do hloubky příběhu tajemného Rodrigueze. Jsem rád, že alespoň jeden z mála Oskarů se dostal do rukou někoho, kdo si jej opravdu zaslouží. PS: A navíc jsem díky tomuto filmu objevil úžasnou hudbu...
Kill Bill (2003)
Kill Bill jsem zapínal s velkým očekáváním a vypínal s velkým zklamáním. Krev sříkající proudem z každé useknuté končetiny ve mě nevzbuzuje žádné pocity extáze nebo naopak strachu, spíše si říkám: "Bože, co to je za kravinu?". Některé scény byly pěkné, což o to, ale hodně mi vadily naprosté fyzikální nesmysly, které akčním filmům většinou odpouštím, tady toho bylo už moc. Bod plus dávám za kombinaci barevných, černobílých a animovaných snímků. Největší síla tohoto filmu je však v legendárním sountracku. Uma Thurman není vubec špatná herečka a Quentin Tarantino není vubec špatný režisér, ale tohle se mi teda nijak zvláště nelíbilo.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Opět skvělá akční oddychovka. Banda tvrďáků vytvořená z legend akčních filmů hollywoodu a dnes už legendární Chuck Norris jako třešnička na dortu. V takové sestavě herců snad ani nejde udělat špatný film. Samozřejmě lze ve filmu najít plno naprostých blbostí (např. střílení minometem z lodě na loď, přistání letadla v dole...), ale o to tady nejde, tady se hraje na efekt -rány, drsné hlášky, nesmrtelní kulturisti. Vůbec mi to nevadí. The Expendables 2 mě určitě nezklamali, možná i lehce předčili má očekávání. Pět hvězdiček nedám, ale do TOP filmů 2012 se určitě zařadí. Rest In Pieces...