Recenze (907)
Potomci lidí (2006)
Nikdy v životě jsem nekoukal na plátno dvě hodiny s pusou dokořán. Takhle se museli cítit v 77tém když viděli první Star Wars.
Piráti z Karibiku: Truhla mrtvého muže (2006)
Stejné jako jednička. Bavil jsem se jenom prvních deset minut, potom to začlo být hrozivě zmatené, nudné a dlouhé. A tentokrát to ani Jack nezachránil.
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
Čekal jsem zázrak, nestal se. Už hlavní hrdina celou dobu civí jako idiot, takže si myslíte že opravdu je idiot. Dodatečně jsem z knihy zjistil, že kupodivu není. A jedna vtipná scéna není na zpracovaní velice úsměvné knihy zrovna mnoho.
Nabít a zabít (2006)
Nejlepší gangsterka od Podfu(c)ku. Nečekal jsem, že kdy Harnetta snesu, ale tady je docela fajn. Skvěle zamotaný příběh, originální zpracovaní. A Lucy Liu komediálně umí.
My dva a křen (2006)
Wilson ve své obvyklé komediální poloze, v hodně průměrné komedii. Škoda, mohlo to dopadnout lépe. Dillona jako herce snad nikdy nepochopím, ale Hudson krásná jako vždy. A Douglas už je jenom třešnička na dortu. Lance...ness.
Miami Vice (2006)
Na Mizery si nevzpomenete ani jednou. "Mannovský realismus" je zase o stupínek výš. A závěrečná přestřelka - v kině je to ultimátní zážitek.
Let's Dance (2006)
Ona bohatá, on chudý. Ona umí tančit, on umí tančit. Dají se dohromady a tančí. Zamilují se a tančí dál. Když už obšlehnu nejslavnější film žánru, proč tak nudně a neoriginálně?
Let číslo 93 (2006)
Realistické, šokující, dechberoucí. Ale že by mě to nějak extra sebralo, to ne.
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
Poloviční sandlerovka. 50% vtipu, 50% srdceryvné story. Sice to moc nejde dohromady, ale obě půlky slušně odsýpají. Tak co, hlavně že Kate je neuvěřitelně sexy v obou.
(J)elita ze střídačky (2006)
Schneider a normální role? Ano! Sice to není kdovíjak vtipné, ale alespoň to neupadá do naprosté demence. Heder a Spade bohužel moc vtipní nejsou, ale Lovitz a jeho království hodně zachraňuje. Prostě lepší než byste čekali.