Recenze (26)
Malá mořská víla (2023)
Kulturní apropriace a blackwashing.
Stáhni mě do pekla (2009)
Černá komedie s lekačkama a skvělou hudbou.
Rocky II (1979)
Poněkud slabší první půlka filmu. Druhá to ale zachraňuje na plné čáře a jsou z toho nakonec slabší 4 hvězdy. :-)
Damien (1978)
Nic víc než remake jedničky. Kromě Goldsmithovy hudby mi tenhle snímek nepřišel téměř v ničem originální.
Star Trek VIII: První kontakt (1996)
Tak tohle jsem si ovšem řádně užil ! :-)
Marťan (2015)
Za Starmana jsem prostě musel tu hvězdičku přidat. ^^
Orphan (2009)
Nebýt toho zbytečnýho natahování ke konci, bylo by to na čistých pět, takhle je to jen tak tak s odřenýma ušima.
The Ward (2010)
Jedna hvězda za příběh a závěrečné rozuzlení. Jinak naprosto tragický výběr "hereček". Ani jedné jsem to nevěřil. Navíc vzhledově absolutně nezapadaly do doby v které se film odehrává. Atmosféra taky fuč. Pro mě zatím nejslabší Carpenter.
Halloween 5 (1989)
Naprosto nesympatické a otravné postavy a to tak, že jsem po většinu filmu přál Michaelovi. Loomis a poslední půl hodina to jakž takž zachraňují. Za víc jak dvě hvězdy tento film ale nestojí.
Vládce temnot (1987)
Spolu s Věcí a Halloweenem nejlepší Carpenterův horor.