Recenze (1 211)
Vysoká hra patriotů (1992)
Ukázkový příklad toho, jak diváka v úvodu navnadit na nevídanou podívanou a pak ho minutu po minutě, brutálně natažené stopáže, ubíjet průměrným scénářem, nataženými - nic neříkajícími pasážemi a příběhovými přeskoky od nikud nikam...Nebýt Forda a Beana (a tím nemyslím Mr.Beana), nedošlo by ani na tu třetí v hodnocení...
Zakázané uvolnění (2014)
Tahle holčičiáda stojí jednoznačně na dialozích! Jsou opravdu nadprůměrné a nezastírám občasný hlasitý smích. Tedy sláva připada,jako tradičně scénaristovi,nikoliv režisérovi,neboť ostatní bylo prostě obyčejné!! Scénář a J. Stryková jsou jednoznačnými tahouny a neváhám, po sakra dlouhé době, u české tvorby, sázet 70 %
Largo Winch (2008)
Largo je od pohledu cácorka,ale když rozbalí všechen bojový um, baví, protože jeho kolínka,pěsti, otočky a všechna fight taškařice jsou řízená přesnou, do detailu dotaženou choreografií. Připočtu-li k tomu naprosto povedenou kameru, sem tam povedenou hlášku v dobře odvedeném scénáři a sekundujícího Rodena s podobaným ksichtem, vychází mi krásná čtyř-hvězda...moc dobré to bylo..
Bez motivu (1971)
Pravá francouzská krimi, umíchaná dle prastarých receptur, cinknutá francouzským šmrncem, noblesou a geniálním soundtrackem. Dobře zahraná hlavní role s méně charismatickým Trintignantem a né moc dobře poskládaný scénář mi ale nedovolují dát,více než 70 %
Velký draft (2014)
Ze začátku celkem nudná průměrnost, která se postupem času ale vystříbří do napínavé hádanice a různých,až vietnamsko tržnicových čachrů...... a tomu všemu vévodí,tentokrát nijak výjimečný Kev... zajímavý zákulisní pohled a tím i nevšední zážitek..
První velká vlaková loupež (1978)
K uvedeným žánrům bych přídal "komedie". A není to díky několika komickým momentům, připomínající spíše parodii. Tahle partička má totiž několik povedených hlášek a tenhle film několik vtipně vydařených momentů. Co je to však naplat, když z převážné části disponuje i nudnými pasážemi, nevýrazným hudebním doprovodem (promin G. G.) a bohužel a to je hlavní, nedůvtipem a neoriginalitou v příběhu..
Ray Donovan (2013) (seriál)
Rayda a jeho bandička divnolidí vyžehlí každou patálii a mě je baví u toho pozorovat. Dělají to fikaně,s nápadem a hlavně pod rouškou tajemství, která se postupně odkrývají až v samém závěru série. Bratři Donovanové jsou rozhodně tím seriálově nejlepším v letošním roce a já mlsně vyhlížím druhou sérii. Za Voighta, v roli zvráceného fotříka a obzvlášť za jeho trefné hlášky přidávám pak tu čtvrtou a půl v dosavadním hodnocení..90 %, které po shlédnutí páté série měním na čistých pět
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
Tahle doktorská sága má zásadní slabinu. Nemá silný příběh,který by diváka táhl! Co je mi pak naplat, že má skvělé obsazení v čele s ojedinělým Owenem, hodně temnou a tím zajímavou kameru a naprosto úchvatné interiéry... Doktůrci jsou pro mě jednoduše zklamáním a bohatě stačí,když si jejich pacient dopřeje první a poslední díl.. s přimouhřeným očičkem bez šedého zákalu 70 %
Mezi náhrobními kameny (2014)
Poctivá krimi po hodně dlouhé době a s neobyčejně neakčním Neesonem v hlavní roli je to příjemná oddychovka. Příběh není nic extra,ale celkové zpracování, snesitelně vláčný děj, temné prostředí a melancholický hudební doprovod dopřávají poutavý zážitek...
Lucy (2014)
Lucka radí využívat mozek na max kapacitu. Já jsem svůj naopak vypnul a díky tomu mi Lucka přišla ne-jen že fajn, sexy a šmrncovní. Přišla mi,jako skvělá akční podívaná s dokonale propracovanou choreografií, stylově usazená a hlavně ve skvělém nepolevujícím tempu.... výborný zážitek!