Poslední recenze (6)
Hlavně nezávazně (2011)
Nazev a zanr slibuji i kdyz nic jineho tak oddechovou srandu, ale bohuzel ani jednoho se moc nedockate a tak jedinym duvodem proc na tenhle film koukat je Natalie. 35% a to jenom kvuli Natalce
Válečný kůň (2011)
Zpracovani fajn, napad taky. Problem tohohle filmu je nerealnost. Ano, skoro vsechny filmy od Spielberga jsou nerealny, ale naprosta vetsina z nich se ani nesnazi vypadat realne. Mouchy u tohohle filmu byly moc casty a bylo jich hodne. Kun samotnej byl behem filmu vymenen aspon 4x, tanky v prvni svetovy vypadaly trochu jinak, i takhle krasnej kun by dostal tetanus po prvnim skrabanci(a tech schytal vic nez dost) a taky plyn v prvni svetovy zabijel, pravdepodobne byste po nem jenom na chvili neoslepli :] Kdyby to bylo od jakehokoli jineho rezisera, par hvezdicek bych tomu dal, ale Spielberg podle me ma na vic...
Vzpomínky (2006)
Fajn napad a dobre zpracovani, vcelku dobry film. Prvni hodina byla tak na 80%, mozna i vic, ale ten konec byl trosku zkazenej tim, ze to vubec nedavalo smysl. 45%