Recenze (10)
Bod obnovy (2023)
Na český poměry pecka, trochu utahaný, ale zpracování, efekty super.
65 (2023)
Dobrý nápad - přistání na Zemi před pádem meteoritu. Proto 3 hvězdičky.
Jízda smrti (2023)
Jedna hvězdička z nostalgie k Liamovi, druhá hvězdička za realitu - žluté (rozuměj nevybělené) zuby Liama. Jako jo, je starej, seděl celou dobu v autě . Vzpomínám na jeho starý dobrý filmy.
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Z nostalgie ke všem starým dobrým akčním hrdinům... Proč je tam Megan Fox???
Princ Mamánek (2022)
Za přírodu.
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Za serie s Charlie Sheenem.
Něco jako Vánoce (2013)
Tak tohle hlava nebere. Po shlednuti tohoto filmu jsem upadl do naproste letargie. Tezka depka. Takhle si kazit Vanoce???
Terminator Genisys (2015)
Z nostalgie k ARNIEMU za 4.
Jedna ruka netleská (2003)
Za vtipne hlasky. Pockej pockej!
Dante 01 (2008)
Nepochopil jsem. A ten závěr!!! Jaký závěr vlastně.....