Recenze (154)
Chodba (2012)
Hlavním tahounem byl pro mě sypmatickej hlavní hrdina, na kterém šla krásně poznat postupná únava a ztráta kontroly, jak se děj stupňoval. Film má hutnou atmosféru a příjemně ubíhá, ikdyž prakticky neopustíme prostory domu. Švédština je moc hezká na poslouchání, teda alespoň pro mě ...
Chuckyho kletba (2013)
Chuckyho jako postavu mám vskutku rád, ikdyž se mi většina dílů dětské hry nelíbila. Chuckyho kletba mě bohužel jen utrvdila v tom, že tahle série není nic pro mě a nemá mě čím oslovit.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Syslové, mravenci, opice a marťani ... Nebyl jsem daleko od odpadu.
Insidious 2 (2013)
Za mě o něco horší než jednička, ale pořád hodně silnej a napínavej horor. Hlavně ta vyšetřovací část mě bavila.
Interstellar (2014)
Jeden z těch filmů, kde si člověk rád zapřemýšlí i po titulcích a urovná si to pořádně v hlavě x). Těšil jsem se na tento počin hrozně moc dopředu, takže nebudu říkat, že jsem šel do kina bez kladných předsudků. Sedlo mi to od začátku do konce a přeskočilo moje očekávání. Na Chrise je tady vcelku hromada emočních útoků na diváka, který se mu ale povedly a z mýho pohledu se i v týhle oblasti pohybuje docela v pohodlných vodách. Některý scény se mi hned napoprvé zaryly pěkně hluboko do filmové paměti, jako třeba připojování ke stanici, nebo obří vlny na neznámé planetě. Už se těším, až se na to podívám podruhé a utvrdím se v tom, že si ho pošlu mezi svých top10, ale to nikam nespěchá
In 3 Tagen bist du tot 2 (2008)
Velkej krok dopředu oproti prvnímu dílu. Jen informace pro ty, co neviděli první a rozhodně slabší díl, tak návaznost tu není skoro žádná, a proto není nutná jeho znalost. Takže pokud zvažujete, jestli má cenu vzít to od prvního, tak za mě rozhodně nemá. Velkým plusem je pro mě změna prostředí, kdy se přesouváme do hor a jednoho horského sídla podivínské rodinky se kterou se naše hrdinka z prvního dílu blíže seznámí. Chování postav nemám co vytknout a taky provedení jednotlivých exekucí je přímočarý, surový a realistický, bez zbytečnýho natahování a nekonečnýho oživování. To, co v tempu chybělo v první polovině, bylo navíc v té druhé a taky proto je to u mě slabší ****.
Jackass: Děda Mizera (2013)
Knoxvilla a celou tu bandu lidí kolem něj mám už od puberty rád, ale tohle bylo strašně planý a zbytečný.
Jak funguje katolícka cirkev (2007)
Tak takhle to ve skutečnosti je xD, já se bavil. Sekce o výrobě biblí je vhodná i do How do they do it :-P. (http://www.youtube.com/watch?v=ysqh4O63jt0 s českýma titulkama)
Jako štvaná zvěř (1975)
Tak tohle byla paráda. Popravdě jsem čekal něco trochu jiného, ale o to víc se mi to líbilo. Nečekejte umírání po tuctech, krvavé scény a zvraty v psychice jak to v podobných filmech bývá, tohle je úplně o něčem jiném. Je pravda, že děj je pozvolný a někdo by ho snad nazval nudným, ale to není můj případ. Ale spíš než děsivou čekejte tíživou atmosféru.
Jam (2000) (seriál)
Ehm .. opravdu silný kafe. Scénky, které pro mě nemají obdoby a těžko se v brzké době setkám s něčím podobným. Něco mezi 4 a 5*.