Recenze (2 096)
Země bez zákona (2012)
Kvalitný pozerateľný film.
Velký Gatsby (2013)
Kvalitný, ale zbytočný remake.
Zkrocená hora (2005)
Oscar režisérovi za gay príbeh? Typická Amerika. Pre mňa 3*.
Zodiac (2007)
Opäť kvalitná atmosférická Fincherovka. Škoda, že ho nedostali.
Bratři (2009)
Kvalitná práca, ale nič prekvapujúce sa nekoná. Troch to pôsobilo nedotiahnuto.
Princ z Persie: Písky času (2010)
Výpravné, ale trocha nudné.
Zmizení (2013)
Výborná záležitosť, ale ten záver mohol byť prepracovanejší.
Tajemství polévky rámen (2008)
Zaujímavý námet, slušné spracovanie.
Stážista (2015)
Klasická oddychovka, ktorá nikoho neurazí, ale potenciál to malo väčší. Nira budeme asi častejšie vídavať v takejto hereckej polohe.
Méďa 2 (2015)
Stále je to dobré. ale oproti jedničke slabšie.