Recenze (1 236)
Air: Zrození legendy (2023)
Skvělý příběh s nadhledem a lehkostí bez přehnaného sentimentu poplatný zlaté době, sice plné dravosti, ale v kapitalismu ještě s přivlastkem čistý než jak ho známe dnes se vší špínou kam jen oko dohlédne…bohužel. 😢🥹Zajímavé dialogy, super herci klasika i přesné rekvizity, tenhle koktejl hodně bavil. No a především můj oblíbenec Ben opět zaválel💪hlavně jako režisér a znovu nezklamal. Ani jako herec žádná “kamenná tvář” se nekonala 🤩, takže za mne jasný 👋a👍! Paráda jen tak dál a výš.⛹🏾♂️🥳😗I believe in him, you, her…
The Last of Us - Rodina (2023) (epizoda)
Perfektní režie, skvělý emoční doják pod kulisami středověku mísící se s počátky kovbojů a civilizace ještě silně okořeněným kombinací funkčního komunismu s prvky sektářství a hippiekomunitní pospolitosti. Kupodivu vše krásně ladilo a navíc připomnělo důležitost pomalu ale jistě mizejících hodnot 😉😊🥲🫣🥳
Avatar: The Way of Water (2022)
Kinoprojekce 3D. Moment překvapení již sice vyprchal, ale přesto jde stále o bohatou podívanou s propracovanou logistikou. Nejvíce mě nadchla ukázka fantazie mořského světa s propojením duše a přírody.😍👏Majstrštyk s podpisem skvělého režiséra mě opět vyvedl na 3 hodiny z tvrdé reality pozemšťana s výjimkou bojových a ziskuchtivých scén, jež jsou buhužel až příliš aktuální a velmi destruktivní pro lidskou populaci…😢😏😕🤪
Top Gun: Maverick (2022)
Tom je dnes pan Herec a sekne mu to skoro lépe než před 36 lety. Slovu stařík se může opravdu s klidem pousmát, což udělal a poté TO všem mlaďochům nandal. Určitě na to má i v realitě, kondičku má úžasnou. O srovnání s běžnou generací není debat. Jinak obvykle patosem protkané, ale vkusně natočené konkrétní životní drama o nekonkrétních konfliktech. Vtáhlo do děje, ale velmi lehce a s nadhledem, což presně od kinoprojekce očekávám! 😉✊😍
Slepý muž, který neviděl Titanic (2021)
Připomínka toho, jak nicotní a malicherní jsme, zvlášť vhodné pro všechny negativisty, sráče dnešní doby, se může vidět zas a znova. Velmi silný zážitek 56th KIFF v sále Lázně III.
Dort (2014)
Anistonku myluju 😘 už dávno. V této dramatické rovině, kdy jsem se ani minutu nenudila, svůj status megahvězdy jen potvrdila. Krásně silný příběh, a co víc, dovolil mi na 2 hodiny naprosto zapomenout na ještě chmurnější realitu dneška. 👍😉💗
Mizerové navždy (2020)
Kinoprojekce ✨😎💥❣️
Joker (2019)
Psycho jak Brno, ale přesto bravurně ukočírovaná a mistrně naservírovaná podívaná Jokera s výkonem hodným Oscara. Naštěstí už dnes všichni víme, že Joaquin a Plešoun jedno jest. Spravedlnosti bylo učiněno zadost hned dvakrát, bravo!! 🥳🤪🤡
Na nože (2019)
Crazy jako ostří, jen je někdy těžko rozlišit pravdu od falše, co je černé nebo bílé, protože je to vlastně barevné!? 😁🤔🤐😝🙂
Sorjonen - Oslava jara (část druhá) (2018) (epizoda)
Brilantní psycho 🤔🤨😣😒