Recenze (177)
Olověná vesta (1987)
Dva filmy v jednom... skvělé vyústění první poloviny, skvělé hlášky v celém filmu, skvělá režie...
Magnolia (1999)
Na tohle jsem se fakt těšil a film rozhodně předčil má očekávání...
Mladé pušky (1988)
Kvalitní herecké výkony, spád, super děj...jeden z nejlepších novodobých westernů pro mě...
Top Gun (1986)
film mého dětství...tak mě napadá že jsem ho dlouho neviděl... hudba super...
Pravá blondýnka (2001)
Witherspoonová to zahrála fakt skvěle, je to i dost vtipné a nenudí...rozhodně dobrá komedie!
Šerifové (1998)
T.L. Jonese mám prostě rád a tohle obehrané téma taky
Godzilla (1998)
No...Když jsem na tom byl ve 13ti v kině, tak jsem z toho byl úplně odvázaný, skvělé efekty, zvuk...a tím se dá skončit...Emmerich je Emmerich...