Recenze (380)
Skyfall (2012)
Nejlepší film roku 2012. Dokonalá kamera. Nádherná výprava. Dechberoucí atmosféra. Bondovské pomrkávání. Geniální.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Jedno z největších překvapení za posledních pár let. Podivuhodná atmosféra a směs různých stylů a témat.
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Uff. Hodně strašidelný!
Děcka jsou v pohodě (2010)
Nikdy bych neřekl, že se poznám v pětačtyřicetileté lesbičce.
Zelený sršeň (2011)
Yes, yes, yes!! Gondry je génius a Kato je Bůh.
Temný rytíř povstal (2012)
Je to velký film. Inteligentní blockbuster s úžasnou hudbou a působivou kamerou. Bane je boží. Catwoman taky. Ale! Mám na jazyku mírnou pachuť hollywoodu a patosu. Batman Begins byl o začátku, komorní atmosféře a novém pojetí Batmana. Dark Knight o rozhodnutích, geniálních padouších a obětování se. Poslední díl nejsem schopný zařadit. Je to holt hollywoodský blockbuster, který je navíc bohužel poměrně předvídatelný, cheezy a vlastně nejvíce komiksový z celé "trilogie" - ale v takovém tom teenage Marvel stylu (vtipy, velké scény..). Asi jsem měl až přehnaná očekávání. Mimochodem: IMAX verze je fakt obří, ale hrozně mi vadilo přepínání mezi "formáty" a občasné rozmazání obrazu. Přesto na to půjdu ještě jednou.
Stud (2011)
Studie závislosti s uhrančivým vizuálem a temnou atmosférou. Ale hledat v tom výpověď o době?
Avengers (2012)
Hulk. Smash! Zásah. Vlhký sen všech komiksáků (nebo producentů). Avengers 2 co nejdříve, prosím. Kašlete na sólovky, v týmu je to o třídu lepší.
Medianeras (2011)
Setsakramentsky chytrý film se spoustou vychytávek a hezkých nápadů. I když je vlastně mírně prvoplánový a trošku vypočítavý. Ale kdo z nás není? Nejsem objektivní: Medianeras je tak nějak o mně - o nás.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
I foking lov it