Recenze (380)
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Nádherný!! Čistá filmařina.
96 hodin (2008)
Čistá esence akční nasranosti!
Californication (2007) (seriál)
Je to vlastně úplně zkurvená debilita kde se furt jen šoustá, fetuje, šoustá, píchá, souloží, droguje, chlastá, pronáší pseudointelektuální kecy, všichni si ubližují nebo spolu šoustaj, fetujou, chlastaj. Jo, je to docela sranda. Ale o čem to kurva vlastně je, kromě toho šoustání a fetování a kecání?
Dvě tváře lásky (1996)
Moc příjemná a především inteligentní romantická komedie.
Nový svět (2005)
Zfilmovaná symfonická báseň. Lyrická. Nádherná. Meditativní. Malickova.
Kouzla králů (2008) (TV film)
Největší sračka co jsem snad kdy viděl. Po několika letech jsem dal tedy šanci pohádce na ČT1 a takhle jsem dopadl. Příšerní herci / neherci, hrozná hudba, trapné efekty "na efekt" - vše je tam špatně.
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Povedený remake. Výborně zahraný film s "poselstvím". Všechna sci-fi nemusí končit špatně aby se mi líbila:)
Pekelná ženská (2001)
Strašná blbost. Strašně blbá. Ale několikrát jsem se málem udusil smíchy. Není od věci si dát jednou za čas pořádně hloupou komedii ;)
Quantum of Solace (2008)
Jízda. Ale. QoS mi připomíná Batman Begins: zkušený "neakční" režisér + akční látka = mírně nepřehledná akce. Byl to pravděpodobně záměr, ale i přesto ... pokud by Marc Forster točil i další Bondovku, mohla by to být jízda jako Dark Knight. Takto "jen" za 4*.
Zlo mezi námi (2003)
Brrr. Film, ze kterého mi jde mráz po celém těle.