Recenze (345)
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Borat....aneb jak naštvat americkou babičku aniž byste se jí prstíkem dotkli. Svěží, neotřelé a velmi zábavné a šokující.
Bruno (2009)
Je to jako druhý výluh Borata. Nic nového, nápady šokovat se jen opakují a nabírají na trapnosti.
Insomnie (2002)
Původní dílko se mi sice líbí o trošku víc ale i tak je tento remake velmi zdařilým a příjemným pokoukáním.
Seance (2009) (studentský film)
Na studentskou nezávislou prvotinu dle mého názoru velmi zdařilé a působivější než většina 90 min. hororů. Kamera, hudba a výkony herců vytváří opravdu dusnou atmosféru. A teď už jen s očekáváním čekat na dlouho hrající prvotinu.
Dracula (1992)
Vzpomínky z dětství na tohle pokračování jsou bohužel děsivější než současný pohled ale i tak je to nadprůměrný upíří horor.
Královna prokletých (2002)
Až na pár momentů muziky J.Davise mě z tohodle bijáku nezaujalo naprosto nic.
Dějiny udatného českého národa (2010) (seriál)
Všechno je velmi pěkně a vtipně udělané (Lábus na to sedne jako ulitý) ale kdyby to celé mělo aspoň 10min. a ne ubohé 3.
Vyprávěj (2009) (seriál)
Zdařilý retro seriál, který rozhodně vyčuhuje ze šedi dnešních nováckých paškvilů.
Italské námluvy (1994)
Už sama představa romantického filmu je pro mě kýčovitá....ale vyhnat všechny trapné momenty do takového extrému je až příliš. A zvlášť chování hlavní hrdinky, která je jako malý fracek který si nutně chce odnést jakoukoliv prkotinu z poutě a svým vřískáním dohání své rodiče k šílenství.
Čingischán (1965)
Tak hrozně nevěrohodné a trapné že sám Čingischán musí rotovat v hrobě.